[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
elektro marketten harici disk aldım 2tb fiyatı 299 bonusa vade yaptılar 325 e geldi.
niyeti olan var ise fiyatı diğerlerine oranla gayet iyi. hatta ben aldığımda sonuncuyu almıştım bostancıdaki yerden.
laptopa win7 kurdum hdmi ile xp varken bağlandığında ses iletmiyordu şimdi seside iletiyor.
mis gibi oldu tam istediğim seyir sistemini kurmuş oldum.
yalnız sıkıntı bs player ile film izlerken altyazıları görüntünün altındaki siyah bölgeye almıyor.


hayırlı olsun:rendeer:
W7 kullananlar Bs player ile ilgili sorun yaşıyor sanırım, onun yerine başka bir program kullan sorun çözülür.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bilgisayarın acıldıpında C\: Program Files\ehost\ehost***** diye birşey cıkıyor bu nedir
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Günaydın ahaliy, işler bol bu aralar yazamıyorum, kimse ugramaz oldu buralara hayırdır :mrgreen:




bilgisayarın acıldıpında C\: Program Files\ehost\ehost***** diye birşey cıkıyor bu nedir

hata cıktıgında print screnn yapıp ekran görüntüsünü gönderebilirmisin abi?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
bir becerebilsem

grnt2.jpg


grnt1.jpg

oldu mu hocam?

:)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Allah razı olsun oldu dün bu ekranda görünenler dörder beşer çoğaldı ne yaptımsa bir türlü beceremedim.
Bilgisayarı formatladım dün akşam yarım kalmıştı yülemeler bu sabah devam ederken yine cıkmaya başladı.
Formatlama esnasında image shack gidince tekrar ayarlamasını beceremedim yardımcı olduğun için teşekkür ederim :cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bilişimçilere bir soru sorduk valla bilişim milişim kalmadı herkez dağıldı :queen:
Beyler bir el atın şu bilgisayara bir vurduralım belki çalışır :p
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
ugurapay; ehosts***** adında bir sistem dosyası yok. Bu muhtemelen bir virüs. Başlat > çalıştır | services.msc yaparak açılan pencerede "korumalı depolama" sütununu bulunuz. Durum > başladı ve başlangıç türü > otomatik olduğundan emin olun (muhtemelen zaten öyle). Bilgisayarınızda avast var sanıyorum, ama bu virüse karşı pek etkili olamamış.


ehost***** dosyasını, bilgisayarı güvenli modda başlatarak bi güzel silin. başlangıçta çalışan programları kontrol edin, mümkünse başka antivirüslerle de taratın. bu dosya hakkında pek bir bilgi bulamadım.

Korumalı depolama'nın hangi bilgilerinizi koruduğunu görmek için http://www.nirsoft.net/utils/pspv.zip şu programcığı indirin ve önemli bir şifre vs. varsa değiştirin.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hepinize index'i bol, lack'i az, bandwidth'i geniş, ram'i boş bir yıl dilerim:p::152::

pccam.jpg



@demirgursel, player değil, codec sorunu o; k-lite'ın falan güncel bir codec paketini indirirsen, herhangi bir media player'la açabilirsin.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hepinize index'i bol, lack'i az, bandwidth'i geniş, ram'i boş bir yıl dilerim:p::152::


@demirgursel, player değil, codec sorunu o; k-lite'ın falan güncel bir codec paketini indirirsen, herhangi bir media player'la açabilirsin.

Hepinizin yeni yılı hayırlı olsun, herşey gönlünüzce olsun...
Olcan yeni yıl kıyafetin çok yakışmış, seneye bana ödünç verirsin artık :mrgreen:
Ağaç tam bizlik olmuş:p


demir abim linkten dosyayı indirip kurarsan sorunun çözülür.
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Herkese günaydın,hayırlı işler....

Yeni yılınızı kutlayamadım, bu yeni yıl hepinize sağlık,muhur,mutluluk,para,yeni yeni motorlar getirsin:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst