Günaydın abiler,kardeşler ,MT ahalisi..... Hayırlı cumalar ,bereketli işler...:rendeer:
hepnizi hacklicem![]()
Madem yakindiniz benden size bir soru VirtualBox ta FreeBSD yuklemeye calisiyorum ama indirdigim iso yu cd image olarak gormedigi icin acamiyorum bunu cd ye cekip kullanmadan nasil cd image olarak locate ettiricem cd harcamak istemiyorum.Ayrica aranizda solaris kullanan var mi?
jubaa selamlar :rendeer: İso ve nrg kalıplarını en iyi Daemon Tools açar, Sanal cd sürücü oluşturup mount edebilirsin. Ben isoları bu şekilde açıyorum, kullanışlı bir yöntem...
Abi, selamlar
Nerodaki hata tam olarak nedir, görsek daha iyi olur ama, ilk yapaçagın iş nero versiyonunu degiştirmen olur, birde yazdırma hızı nedir dvd yazarken?
Aklıma bir şey daha geldiyıllar önce karşılaştıgım bir sorun daha vardı neroyla ilgili dvd yazarken media yı kapatma seceneği tıklı olmadıgında yazılan dvd hiç bir yerde çalışmaz , nero cd yazma seceneklerinde sonlandırma tıklanmış durumdamı?
arkadaşım bu tür sorunlar yakın inceleme gerektiren sorunladır ,sistemden kaynaklanmıyor bence ,neronun hangi versiyonunu kullanıyorsun önce onu bilmek lazım ,tavsiyem nero 6 ultra edition dur, en iyi pratik ve en işlevsel versiyonlarından biridir cd yi çıkardığında cd nin çizildiğini bahsetmişsin bu çizilme dediğiniz olay bana göre şöyle, siz cd yi takıyorsunuz ve kopyalama işlemini başlattığınızda cd yanmaya yani yazmaya başlıyor ,taki hata verene kadar ve hata verince siz yazma işlemini bir şekilde duruduruyorsunuz bu aşamada siz cd yi çıkardığınızda izler görüyorsunuz çünkü boş media cd burn olurken(yakarken) yani yazarken iz bırakır sanırım bahsettiğiniz çizilme bu, çünkü optik göz cd yi çizmez ,çizme olasılığı yok ,mekanik bir sürtünme olmuyor çünkü yakarken ,bana nero versiyonunu ve başlangıçta yaptığınız seçenekleri detaylı anlatırsanız size yardımcı olabilirim .yazma hızı seçeneği böyle bir durum oluşturmaz ..dediğim gibi bir yerlerde hata yapılıyor,olayı biraz açmanız lazım
odam konu komşunun bilgisayarıyla dolduodamın camına yazıcam zaten pc'nize bakım yapılır diye
![]()
seninde benden farkın yok, annem bu gidişler kovacak beni evden , ev bilgisayar doldu...
elektro marketten harici disk aldım 2tb fiyatı 299 bonusa vade yaptılar 325 e geldi.
niyeti olan var ise fiyatı diğerlerine oranla gayet iyi. hatta ben aldığımda sonuncuyu almıştım bostancıdaki yerden.
laptopa win7 kurdum hdmi ile xp varken bağlandığında ses iletmiyordu şimdi seside iletiyor.
mis gibi oldu tam istediğim seyir sistemini kurmuş oldum.
yalnız sıkıntı bs player ile film izlerken altyazıları görüntünün altındaki siyah bölgeye almıyor.