[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Günaydın abiler,kardeşler ,MT ahalisi..... Hayırlı cumalar ,bereketli işler...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayret bugun kimse yazmamış bişey :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
İki gün boyunca bilgi bonbardımanından sonra herkez bilgisayarını kurcalıyor galiba :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepnizi hacklicem :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Madem yakindiniz benden size bir soru VirtualBox ta FreeBSD yuklemeye calisiyorum ama indirdigim iso yu cd image olarak gormedigi icin acamiyorum bunu cd ye cekip kullanmadan nasil cd image olarak locate ettiricem cd harcamak istemiyorum.Ayrica aranizda solaris kullanan var mi?
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Madem yakindiniz benden size bir soru VirtualBox ta FreeBSD yuklemeye calisiyorum ama indirdigim iso yu cd image olarak gormedigi icin acamiyorum bunu cd ye cekip kullanmadan nasil cd image olarak locate ettiricem cd harcamak istemiyorum.Ayrica aranizda solaris kullanan var mi?

jubaa selamlar :rendeer: İso ve nrg kalıplarını en iyi Daemon Tools açar, Sanal cd sürücü oluşturup mount edebilirsin. Ben isoları bu şekilde açıyorum, kullanışlı bir yöntem...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
jubaa selamlar :rendeer: İso ve nrg kalıplarını en iyi Daemon Tools açar, Sanal cd sürücü oluşturup mount edebilirsin. Ben isoları bu şekilde açıyorum, kullanışlı bir yöntem...

O benimde aklima geldi ama linux benden akilli cikti gormuyo bi turlu cd image olarak.

Mecburen cdye cekicem bende burda bi abimiz vardi FreeBSD kullaniyorum demisti merak ettim deniyicem simdi bakalim VirtualBox ta eger begenirsem 3.bi isletim sistemi kurucam bilgisayara tabi bide ondan sonra arch linux kurucam toplam 4 tane olucak:cherry:

En fazla 4 e bolebiliyoruz dimi fiziksel bellegi.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Abi, selamlar
Nerodaki hata tam olarak nedir, görsek daha iyi olur ama, ilk yapaçagın iş nero versiyonunu degiştirmen olur, birde yazdırma hızı nedir dvd yazarken?
Aklıma bir şey daha geldi :) yıllar önce karşılaştıgım bir sorun daha vardı neroyla ilgili dvd yazarken media yı kapatma seceneği tıklı olmadıgında yazılan dvd hiç bir yerde çalışmaz , nero cd yazma seceneklerinde sonlandırma tıklanmış durumdamı?

abi tekrar denemem lazım hızı görmem için görünce yazarım buraya, ilgin için teşekkür ederim:)

arkadaşım bu tür sorunlar yakın inceleme gerektiren sorunladır ,sistemden kaynaklanmıyor bence ,neronun hangi versiyonunu kullanıyorsun önce onu bilmek lazım ,tavsiyem nero 6 ultra edition dur, en iyi pratik ve en işlevsel versiyonlarından biridir cd yi çıkardığında cd nin çizildiğini bahsetmişsin bu çizilme dediğiniz olay bana göre şöyle, siz cd yi takıyorsunuz ve kopyalama işlemini başlattığınızda cd yanmaya yani yazmaya başlıyor ,taki hata verene kadar ve hata verince siz yazma işlemini bir şekilde duruduruyorsunuz bu aşamada siz cd yi çıkardığınızda izler görüyorsunuz çünkü boş media cd burn olurken(yakarken) yani yazarken iz bırakır sanırım bahsettiğiniz çizilme bu, çünkü optik göz cd yi çizmez ,çizme olasılığı yok ,mekanik bir sürtünme olmuyor çünkü yakarken ,bana nero versiyonunu ve başlangıçta yaptığınız seçenekleri detaylı anlatırsanız size yardımcı olabilirim .yazma hızı seçeneği böyle bir durum oluşturmaz ..dediğim gibi bir yerlerde hata yapılıyor,olayı biraz açmanız lazım


evet çizilmeden kastım dediğin gibi, yazım başlıyor, cd iz yapmaya başlıyor yani, ama sonra kendiliğinden duruyor, tekrar bir deneyip detaylı yazarım:cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Bilgi işlem ve donanım uzmanları.
Güzel kazanclı Bir Hafta olması dileğiyle
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Günaydın MT'nin Reset seven, Format atan ve her çekmecesinden ayrı bir bilgisayar parçası çıkan ahalii... Hepinize bol iş , az sorun , bol kazançlar :rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
odam konu komşunun bilgisayarıyla doldu :) odamın camına yazıcam zaten pc'nize bakım yapılır diye :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
elektro marketten harici disk aldım 2tb fiyatı 299 bonusa vade yaptılar 325 e geldi.
niyeti olan var ise fiyatı diğerlerine oranla gayet iyi. hatta ben aldığımda sonuncuyu almıştım bostancıdaki yerden.
laptopa win7 kurdum hdmi ile xp varken bağlandığında ses iletmiyordu şimdi seside iletiyor.
mis gibi oldu tam istediğim seyir sistemini kurmuş oldum.
yalnız sıkıntı bs player ile film izlerken altyazıları görüntünün altındaki siyah bölgeye almıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VLC Player kullanırsan altyazıın boyutunu yerini vs.. ayarlar değiştirilebiliyor.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
elektro marketten harici disk aldım 2tb fiyatı 299 bonusa vade yaptılar 325 e geldi.
niyeti olan var ise fiyatı diğerlerine oranla gayet iyi. hatta ben aldığımda sonuncuyu almıştım bostancıdaki yerden.
laptopa win7 kurdum hdmi ile xp varken bağlandığında ses iletmiyordu şimdi seside iletiyor.
mis gibi oldu tam istediğim seyir sistemini kurmuş oldum.
yalnız sıkıntı bs player ile film izlerken altyazıları görüntünün altındaki siyah bölgeye almıyor.

http://www.gomplayer.org/

belki bu bir çözüm olabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst