[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
PDF dosyalarini photoshop açar.
Oradan world a kopyalayabilirsin.
Fakat kopyaladigin image olarak kalacaktir, yani yazilari degistirmek gibi bir sansin yok.
Tabii ps de silip uzerine yazarak bunlari yapabilirsin ama amacin sadece belli sayfalari world a aktarmaksa, istedigin sayfalari PS de tek tek açip, kopyala yapistir yapacaksin...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
pdf yi word. word u pdf çeviren program var.. Hatta autocad çizimlerini pdf ye çevirip göndeririz. Ayrıca bir teklifi word exelde hazırlayıp pdf ye çeviririz ki oynanmasın üzerinde..özellikle projeler...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde öyle deneyelim

yoksa msn den falan gönderebilirim abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

pdf yi word. word u pdf çeviren program var.. Hatta autocad çizimlerini pdf ye çevirip göndeririz. Ayrıca bir teklifi word exelde hazırlayıp pdf ye çeviririz ki oynanmasın üzerinde..özellikle projeler...

PDF2Word v3.0 bu programla çevirip oynarsın

Alemdeki tüm programlar benden sorulur :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
yoksa msn den falan gönderebilirim abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------



PDF2Word v3.0 bu programla çevirip oynarsın

Alemdeki tüm programlar benden sorulur :mrgreen:

Doğru valla..Hakan hocam, bence sen dergilerde veya internette bir yerlerde bu programları deneyip bunları yorumlama üzerine ek işte yapsana...:cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
yoksa msn den falan gönderebilirim abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------



PDF2Word v3.0 bu programla çevirip oynarsın

Alemdeki tüm programlar benden sorulur :mrgreen:

Dükkanda değilde evde var galiba bir bakayım
9 varken 8 de kurulurmu yoksa 9 kaldırmakmı gerekiyor
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dükkanda değilde evde var galiba bir bakayım
9 varken 8 de kurulurmu yoksa 9 kaldırmakmı gerekiyor

9 u kaldır abi 8 bir önceki versiyonu olduğu için kurmayabilir 9 un üzerine büyük ihtimal

Doğru valla..Hakan hocam, bence sen dergilerde veya internette bir yerlerde bu programları deneyip bunları yorumlama üzerine ek işte yapsana...:cat:

milletle uğraşamam abi herkes buradaki gibi değil ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------

PDF2Word v3.0 programı ile pdf dosyasının nasıl world dökümanına çevrileceğini ve worldun içinde nasıl değişiklik yapılacağını size görüntü ile sunayım dedim
millet adam anlatıyor ama oluyormu yoksa kolpacımı diye şüphe kalmasın içinde milletin :)
[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UrRF--QIBcw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UrRF--QIBcw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]



ha bu içini değiştirdiğimiz worldu tekrar nasıl pdf yaparız diyen olursa onuda anlatırız bir ara :cat:

:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çalışmayan bilgi işlemciler nasıl belli oluyor :)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok Hakan abim senin bilgisayarcı olmadıgını biliyorum :)
değilim ama
döktürüyorum değilmi :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 ----------

abi ben onu irdirdim ama...masa üstüne setup olarak indi...kurdum...explorer a toolbar olarak kurdu...yada öyle biseyler...nalet her sey ingilizce...
dediğini yapıyom öyle bisey cıkmıyor...ben tarayı olarak firefox kullanıyorum...
o kurbağı bi yakalarsam...:p:p:p



o programı indirip kurduğunda ,upload edeceğin resmin üzerine gelip sağ klik yapınca böyle bir görüntü çıkacak sen upload file to imageshack seçeneğine basınca upload başlar ..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlarım affınıza sığınarak bir soruda ben sorayım
benim pc de cd yazdırırken problem çıkıyor.yazıcım dvd yazıcı.neroda dvd yazdırmaya çalışıyorum, belgeler, filmler, resimler ne varsa bir dvd ye sığacak kadar.yazmaya başlıyor gibi oluyor bir kaç saniye sonra duruyor hata veriyor.cd yi çıkardığımda birazını çizmiş oluyor, sonra kullanamıyorumda, yani cd boşa gidiyor.neden olabilir, ne yapabilirim, nerodanmı yazıcıdanmı nasıl anlarım
teşekkürler
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Çalışmayan bilgi işlemciler nasıl belli oluyor :)


eeee bir yıllık işi 3 ayda yaparsak 9 ay yatarız tabi :cherry:
Derler ya en iyi bilgi işlemci oyun oynayan bilgi işlemcidir:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

arkadaşlarım affınıza sığınarak bir soruda ben sorayım
benim pc de cd yazdırırken problem çıkıyor.yazıcım dvd yazıcı.neroda dvd yazdırmaya çalışıyorum, belgeler, filmler, resimler ne varsa bir dvd ye sığacak kadar.yazmaya başlıyor gibi oluyor bir kaç saniye sonra duruyor hata veriyor.cd yi çıkardığımda birazını çizmiş oluyor, sonra kullanamıyorumda, yani cd boşa gidiyor.neden olabilir, ne yapabilirim, nerodanmı yazıcıdanmı nasıl anlarım
teşekkürler

Abi, selamlar
Nerodaki hata tam olarak nedir, görsek daha iyi olur ama, ilk yapaçagın iş nero versiyonunu degiştirmen olur, birde yazdırma hızı nedir dvd yazarken?
Aklıma bir şey daha geldi :) yıllar önce karşılaştıgım bir sorun daha vardı neroyla ilgili dvd yazarken media yı kapatma seceneği tıklı olmadıgında yazılan dvd hiç bir yerde çalışmaz , nero cd yazma seceneklerinde sonlandırma tıklanmış durumdamı?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlarım affınıza sığınarak bir soruda ben sorayım
benim pc de cd yazdırırken problem çıkıyor.yazıcım dvd yazıcı.neroda dvd yazdırmaya çalışıyorum, belgeler, filmler, resimler ne varsa bir dvd ye sığacak kadar.yazmaya başlıyor gibi oluyor bir kaç saniye sonra duruyor hata veriyor.cd yi çıkardığımda birazını çizmiş oluyor, sonra kullanamıyorumda, yani cd boşa gidiyor.neden olabilir, ne yapabilirim, nerodanmı yazıcıdanmı nasıl anlarım
teşekkürler

arkadaşım bu tür sorunlar yakın inceleme gerektiren sorunladır ,sistemden kaynaklanmıyor bence ,neronun hangi versiyonunu kullanıyorsun önce onu bilmek lazım ,tavsiyem nero 6 ultra edition dur, en iyi pratik ve en işlevsel versiyonlarından biridir cd yi çıkardığında cd nin çizildiğini bahsetmişsin bu çizilme dediğiniz olay bana göre şöyle, siz cd yi takıyorsunuz ve kopyalama işlemini başlattığınızda cd yanmaya yani yazmaya başlıyor ,taki hata verene kadar ve hata verince siz yazma işlemini bir şekilde duruduruyorsunuz bu aşamada siz cd yi çıkardığınızda izler görüyorsunuz çünkü boş media cd burn olurken(yakarken) yani yazarken iz bırakır sanırım bahsettiğiniz çizilme bu, çünkü optik göz cd yi çizmez ,çizme olasılığı yok ,mekanik bir sürtünme olmuyor çünkü yakarken ,bana nero versiyonunu ve başlangıçta yaptığınız seçenekleri detaylı anlatırsanız size yardımcı olabilirim .yazma hızı seçeneği böyle bir durum oluşturmaz ..dediğim gibi bir yerlerde hata yapılıyor,olayı biraz açmanız lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eeee bir yıllık işi 3 ayda yaparsak 9 ay yatarız tabi :cherry:
Derler ya en iyi bilgi işlemci oyun oynayan bilgi işlemcidir:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------



şimdiye kadar bende öyleydimde. türkiye genelinde büyük bi şirkette çalışınca canına okuyolar. :p

Ahh ahh eskiden ne çok boş vaktim vardı.


bu arada pdf için ufuk bi yardım.

eğer pdf dosyası bilgisayardan yapıldıysa sorun olmuyor. aynen geri çevirebileceğiniz dünya kadar program var. ama eğer taranmış bi dosya ise bunu çevirdiğiniz zaman size image dosyası olarak vericektir. imaj dosyasındaki text leride OCR yazılımı ile geri alabilirsiniz.

Ufaktan not düşeyim dedim :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Optical_character_recognition
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
bende bi soru sorabilirmiyim

benim pc de bazen windows falan yavaşlıyor sonra sıkılıyorum ghost layıveriyorum 1 dk 32 sn de.. ama bi türlü stabil bi sistem tutamadım acaba sorun monitörümde mi? yoksa modemimin LAN ledinde mi?

*Not : Bu soruyu edii cevaplasın öyle büyük şirketlerin teknik servisliğini yapıyo ya hadi bakalım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bi soru sorabilirmiyim

benim pc de bazen windows falan yavaşlıyor sonra sıkılıyorum ghost layıveriyorum 1 dk 32 sn de.. ama bi türlü stabil bi sistem tutamadım acaba sorun monitörümde mi? yoksa modemimin LAN ledinde mi?

*Not : Bu soruyu edii cevaplasın öyle büyük şirketlerin teknik servisliğini yapıyo ya hadi bakalım..

Sevgili KeYCoDe,

Attıgın ghost hayalet modunda fazla takıldığı için gerçek ruh çagırma işleminde stabil olarak dünyaya geri dönemiyor.

şimdi sana stabil olarak hayalet çağırma yöntemini anlatıcam.

Şimdi herkesin başarabileceği basit bir usulle ruh çağırma yapmayı öğretiyorum. Bu usuller en basitidir. Eğer uygulama esnasında yanlış yaparsanız beni sorumlu tutmayacağınızı peşinen kabul etmek durumundasınız. Ama sorununuz olursa bana yazabilirsiniz.



Yuvarlak masa île ruh çağırma:

Bir çivisiz yuvarlak üç ayaklı masa etraf ma üç veya dört kişi oturur. Eller masanın üst kenarlarına parmaklar açık olmak üzere ve birbirlerine temas etmek şartıyla hafifçe konur. Bir müddet beklenir, oda sessiz ve ışıklar olacaktır.

İçinizden biri:

Ey etrafımızda dolaşan ruhlar lütfen içlerinizden birisi meclisimize iştirak etsin. Masaya davet ediyoruz, lütfen suallerimize cevap versin der. Bir müddet sonra masada bir çatırdı olur. O vakit seansı idare eden:

— Eğer geldi iseniz masanın ayağını üç kere vurun! Hakikaten biraz sonra masanın bir ayağı kalkar ve üç defa vurur, o vakit:

— Kimsiniz, isminiz nedir. Alfabe harfleri sırasına göre vurunuz! denir. (Yani: a-1, b-2, c-3, ç-4,d-5, e 6, f-7 ilah...) ve böylelikle muhabere yapılır seans bitince:

—Güle güle gidiniz... denir.

Fakat bu masa ile muhabere çok yorucudur. Bunun için daha kolay bir usul vardır.


FİNCAN USULÜ

Fincan ile ruh davetiyesi:


Bir büyük karton üzerîne aşağıda gösterildiği üzere büyük bir çember çizilir, çemberin iç kısımlarına ufak çemberler halinde A dan Z harfine kadar alfabe yazılır. Büyük çemberin merkezine bir fincanın konacağı kadar ufak bir çember çizilir. Buraya fincan konur. Konacak fincan biraz büyükçe olacaktır.

Fincanın sağ ilerisine bir dörtgen içinde «evet» sol taratma «Hayır» Üst tarafına «Olur» Alt tarafına «Olmaz» kelimeleri yazılır.

Sonra bu karton masaya yapıştırılır. Ortasına fincan konup ruh davetiyecileri etrafına toplanır. Şahadet parmağına kapanmış fincanın üst kenarına değdirirler. Beklerler. Seans operatörü sorar:

— Etrafımızdaki ulvi ruhları çağırıyoruz, içlerinden birisi lütfen icabet buyursun, gelsin! denir. Ruh geldiği zaman fincan oynamaya başlar. (Bu fincan davetiyesinde davetten evvel süre-i Kadir gibi bazı Ayetleri’nde okunması iyi bir tesir vücuda getirir. Yalnız dikkat edilecek husus seansta çok ciddi olmak ve laubali olmamak. iyi sualler sormaktır.)

— Lütfen isminiz! yazar mısınız?

(Fincan yerinden oynar ve parmaklarla birlikte harflere gider gelir.)

—Bana filan, ruhu çağırabilir misin?

— Evet.

— O halde size çok teşekkür ederim. Gidiniz gitmeden evvel bizce görülmesi mümkün bir arzunuz var mıdır? bildiriniz. (Arzusu yapılacağı söylenip) güle güle gidip o ruhu davet ediniz.

Böylece istenen ruh gelir, kim olduğu araştırıldıktan sonra, ona evvelce hazırlanan sualler sorulur. Yalnız ciddi şeyler sormak ve onları kızdıracak hareketlerden kaçınılmalıdır.

demekki seninki uyuşuk bir imaj. düzgün gelemiyor.

Not: Lütfen İmajlarımıza saygılı olalım.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili KeYCoDe,

Attıgın ghost hayalet modunda fazla takıldığı için gerçek ruh çagırma işleminde stabil olarak dünyaya geri dönemiyor.

şimdi sana stabil olarak hayalet çağırma yöntemini anlatıcam.

Şimdi herkesin başarabileceği basit bir usulle ruh çağırma yapmayı öğretiyorum. Bu usuller en basitidir. Eğer uygulama esnasında yanlış yaparsanız beni sorumlu tutmayacağınızı peşinen kabul etmek durumundasınız. Ama sorununuz olursa bana yazabilirsiniz.



Yuvarlak masa île ruh çağırma:

Bir çivisiz yuvarlak üç ayaklı masa etraf ma üç veya dört kişi oturur. Eller masanın üst kenarlarına parmaklar açık olmak üzere ve birbirlerine temas etmek şartıyla hafifçe konur. Bir müddet beklenir, oda sessiz ve ışıklar olacaktır.

İçinizden biri:

Ey etrafımızda dolaşan ruhlar lütfen içlerinizden birisi meclisimize iştirak etsin. Masaya davet ediyoruz, lütfen suallerimize cevap versin der. Bir müddet sonra masada bir çatırdı olur. O vakit seansı idare eden:

— Eğer geldi iseniz masanın ayağını üç kere vurun! Hakikaten biraz sonra masanın bir ayağı kalkar ve üç defa vurur, o vakit:

— Kimsiniz, isminiz nedir. Alfabe harfleri sırasına göre vurunuz! denir. (Yani: a-1, b-2, c-3, ç-4,d-5, e 6, f-7 ilah...) ve böylelikle muhabere yapılır seans bitince:

—Güle güle gidiniz... denir.

Fakat bu masa ile muhabere çok yorucudur. Bunun için daha kolay bir usul vardır.


FİNCAN USULÜ

Fincan ile ruh davetiyesi:


Bir büyük karton üzerîne aşağıda gösterildiği üzere büyük bir çember çizilir, çemberin iç kısımlarına ufak çemberler halinde A dan Z harfine kadar alfabe yazılır. Büyük çemberin merkezine bir fincanın konacağı kadar ufak bir çember çizilir. Buraya fincan konur. Konacak fincan biraz büyükçe olacaktır.

Fincanın sağ ilerisine bir dörtgen içinde «evet» sol taratma «Hayır» Üst tarafına «Olur» Alt tarafına «Olmaz» kelimeleri yazılır.

Sonra bu karton masaya yapıştırılır. Ortasına fincan konup ruh davetiyecileri etrafına toplanır. Şahadet parmağına kapanmış fincanın üst kenarına değdirirler. Beklerler. Seans operatörü sorar:

— Etrafımızdaki ulvi ruhları çağırıyoruz, içlerinden birisi lütfen icabet buyursun, gelsin! denir. Ruh geldiği zaman fincan oynamaya başlar. (Bu fincan davetiyesinde davetten evvel süre-i Kadir gibi bazı Ayetleri’nde okunması iyi bir tesir vücuda getirir. Yalnız dikkat edilecek husus seansta çok ciddi olmak ve laubali olmamak. iyi sualler sormaktır.)

— Lütfen isminiz! yazar mısınız?

(Fincan yerinden oynar ve parmaklarla birlikte harflere gider gelir.)

—Bana filan, ruhu çağırabilir misin?

— Evet.

— O halde size çok teşekkür ederim. Gidiniz gitmeden evvel bizce görülmesi mümkün bir arzunuz var mıdır? bildiriniz. (Arzusu yapılacağı söylenip) güle güle gidip o ruhu davet ediniz.

Böylece istenen ruh gelir, kim olduğu araştırıldıktan sonra, ona evvelce hazırlanan sualler sorulur. Yalnız ciddi şeyler sormak ve onları kızdıracak hareketlerden kaçınılmalıdır.

demekki seninki uyuşuk bir imaj. düzgün gelemiyor.

Not: Lütfen İmajlarımıza saygılı olalım.


hocam nacizhane önerilerinize uyarak dediklerinizi yaptım
ancak karşılaştığım sorunlar hakkında engin tecrübe ve görüşlerinizi bekliyorum
yaşadığım sorunlardan bir demet ;

avkan65: ey ruh !
ruh: efendim abi


avkan65: ey ruh ! ey babamın ruhu geldin mi ?
ruh: len ben sana erken yatılacak demiyor muydum !? saat kaç olmuş eşşoğşşek!

avkan65: ey ruh geldin mi?
ruh: geldim
avkan65: bize kendini tanıt , ismin ne?
ruh: kimlikte hıdır yazar ama arkadaşlar bana okşan derdi şekerim

avkan65: ey ruh !
ruh: buyur koçum mevzu nedir??

avkan65: ey ruh geldiysen murat de
ruh: murat
avkan65: koyim de tur at ehuehueheuehu:queen::queen::queen:::xs06::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakan Abi harbi kopardın beni akşam akşam :)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
avkan65, hell24


nen kaçak napıyon :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst