- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
tequ abim, napalım, bu crackleri yapanlarda emek harcıyorbaşka yolumuz varmı sence:mrgreen: bize bir yol göster
Yok hacı mavrasındayım işin.Yoksa bende orjinale karşıyım
tequ abim, napalım, bu crackleri yapanlarda emek harcıyorbaşka yolumuz varmı sence:mrgreen: bize bir yol göster
eleman alcaklarmış gönder bi cvKoçSistem de çalışıyorum
Yok hacı mavrasındayım işin.Yoksa bende orjinale karşıyım![]()
Fazla aleni paylaşmayın çiziverirler valla![]()
eleman alcaklarmış gönder bi cvKoçSistem de çalışıyorum
aa bende bu gruba giriyorumSAÜ ADAMYO uzatmalı öğrencilerindenim. Bir DTG firmasının yazılım geliştirme bölümünde teknik altyapı, network, donanım ve bayi destek işiyle uğraşıyorum. boş vaktimde de Musti ile uğraşıyorum
![]()
Bir tane crack readme dosyasinda okumustum cok gulmeme yol acmisti adam demiski emege saygi lutfen copy paste yapip kendiniz yapmis gibi gostermeyin.
Delikanli adam dosyasini kendi crackler.:cherry:
büyük bir ihtimalle aynı olayı kendisi yapmıştır![]()
ulen gebze de oturuyoruz görüşemiyoruz. Ta Sakarya da görüşüyoruz nasıl olcek bu işlerSen dua et MT tişörtün vardı yoksa hala görüşemezdik
BU arada harbi okuldan attılar beni :d 2. kez kayıt yenilemeyi unuttum
artık sadece sınırsız sınav hakkım var finallerden sonra sınava girmeye geleceğim. BEni görmek isteyen hafta sonu tatarlara gelsin :d
Abi, Koçsistemde Mehmet vardı. MCSE eğitimde aynı sınıftaydık onunla...Tanıyormusun kendisini
Soyadı neydi bizde elini sallasan mcse ye çarpıyor ne gereği varsa![]()
Soyadını unuttum malesef ,yıllar geçti aradan. Firmalar I.T için adam alınca ilk sordugu şey bu sertifika oluyorr:, mecburi birşey oldu sanki. Ama önemli olan tecrübe.:mrgreen:
coq ne yapmak istediğini söylersen yardımcı olabilirim.
Sms ile sipariş ve otomatik yazıcı çıktısı işleri dışındakileri Joomla CMS ise çok çok rahat yaparsın
İstersen msn den ulaş bana yardımcı olurum![]()