[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
eleman alcaklarmış gönder bi cv :) KoçSistem de çalışıyorum

olur abi, ama şuanki çalıştıgım firma iyi pozisyon degiştirmek beni kasabilir... Ama ihtiyaçı olan vadır bir başkasının hakkını yemiyelim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------

Yok hacı mavrasındayım işin.Yoksa bende orjinale karşıyım :p

Biliyom abi, istediğin olursa var her türlü prog. Paylaşalım

bugünkü özlü söz; Gavur malı yurdun malı yemiyen gabadayı....
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Fazla aleni paylaşmayın çiziverirler valla :p

bende en çok ondan korkuyorum zaten, ''egitim şart '' diyip yırtarmıyım diye düşünüyorum:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------

eleman alcaklarmış gönder bi cv :) KoçSistem de çalışıyorum

Abi, Koçsistemde Mehmet vardı. MCSE eğitimde aynı sınıftaydık onunla...Tanıyormusun kendisini
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
aa bende bu gruba giriyorum :) SAÜ ADAMYO uzatmalı öğrencilerindenim. Bir DTG firmasının yazılım geliştirme bölümünde teknik altyapı, network, donanım ve bayi destek işiyle uğraşıyorum. boş vaktimde de Musti ile uğraşıyorum :D
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
aa bende bu gruba giriyorum :) SAÜ ADAMYO uzatmalı öğrencilerindenim. Bir DTG firmasının yazılım geliştirme bölümünde teknik altyapı, network, donanım ve bayi destek işiyle uğraşıyorum. boş vaktimde de Musti ile uğraşıyorum :D

Okul arkadaşım beee:mrgreen: sınavlarda görüşelim kardeşim.. burdayız biz.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ulen gebze de oturuyoruz görüşemiyoruz. Ta Sakarya da görüşüyoruz nasıl olcek bu işler :) Sen dua et MT tişörtün vardı yoksa hala görüşemezdik :) BU arada harbi okuldan attılar beni :d 2. kez kayıt yenilemeyi unuttum :D artık sadece sınırsız sınav hakkım var finallerden sonra sınava girmeye geleceğim. BEni görmek isteyen hafta sonu tatarlara gelsin :d
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bir tane crack readme dosyasinda okumustum cok gulmeme yol acmisti adam demiski emege saygi lutfen copy paste yapip kendiniz yapmis gibi gostermeyin.

Delikanli adam dosyasini kendi crackler.:cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bir tane crack readme dosyasinda okumustum cok gulmeme yol acmisti adam demiski emege saygi lutfen copy paste yapip kendiniz yapmis gibi gostermeyin.

Delikanli adam dosyasini kendi crackler.:cherry:

büyük bir ihtimalle aynı olayı kendisi yapmıştır :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
büyük bir ihtimalle aynı olayı kendisi yapmıştır :p

:cherry:Emek hirsizligi lafini kullanmasi muthis bi ironi olmus ama.

Herzaman en iyi ve en guzeli opensource olan ve ucretsiz olan yazilimlardir.Hem beles hemde icinde ne oldugunu biliyorsunuz.

Windows neden acmiyor kaynak kodlarini mesela ne malum benden bilgi sizdirmadigi cok komplo teorileri var kim bilir neler yapiyo cakallar.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
ulen gebze de oturuyoruz görüşemiyoruz. Ta Sakarya da görüşüyoruz nasıl olcek bu işler :) Sen dua et MT tişörtün vardı yoksa hala görüşemezdik :) BU arada harbi okuldan attılar beni :d 2. kez kayıt yenilemeyi unuttum :D artık sadece sınırsız sınav hakkım var finallerden sonra sınava girmeye geleceğim. BEni görmek isteyen hafta sonu tatarlara gelsin :d

valla dogru diyosun, tatarlara geçen geldim ama yoktun bir göz attım sadece:wiinkk: neyse bir buluşta topagı yapalım o zaman toplaşalım,görüşelim.
Bende birtek okulun kayıt dönemlerini unutmuyorum sınavları unutuyorum, ögrenci kalmak lazım bu dönemde:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Soyadı neydi bizde elini sallasan mcse ye çarpıyor ne gereği varsa :)

Soyadını unuttum malesef ,yıllar geçti aradan. Firmalar I.T için adam alınca ilk sordugu şey bu sertifika oluyor:pr:, mecburi birşey oldu sanki. Ama önemli olan tecrübe.:mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
PHP veya ASP'ye hakim arkadaslar varmi aramizda?
Bir web projem var ve belese getirmeye çalisiyorum.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soyadını unuttum malesef ,yıllar geçti aradan. Firmalar I.T için adam alınca ilk sordugu şey bu sertifika oluyor:pr:, mecburi birşey oldu sanki. Ama önemli olan tecrübe.:mrgreen:

ben mcp den sonrasını kızıp almadım. çünkü bilge adamın bu konuda paradan başka bişey düşünmediğini görmüş oldum.
mcse yok ama 100 den fazla sertifika var :)
bide kurumsal şirketin avantajı sürekli iç eğitimlerinin olması.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
coq ne yapmak istediğini söylersen yardımcı olabilirim.

Sertifika ya gelince şimdiye kadar microsoft sertifikası almadım ama CEH eğitimi aldığım için yetiyor bana :D
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq ne yapmak istediğini söylersen yardımcı olabilirim.

Paket servise baslamak istiyorum.
Musteriler telefonla siparis verebildikleri gibi web sitesi uzerinden de siparis verebilsin.
Uye olsunlar.
Istedikleri mali siparis etsinler.
Siparisleri alindiktan sonra ne kadar surede elinde olacagina dair bir mesaj gosterilebilsin.
Isterse, belli gun ve saat için siparis geçebilsin.
Odeme seçenegini belirleyebilsin.
Eger nakit odeyecekse, verecegi para miktarini yazabilsin ki para ustu gonderebilelim.
sms ile de siparis verebilsin.
Ama en onemlisi siparis geldigi zaman otomatik olarak yazicidan çikti alalim.
Surekli webi kontrol etmek zorunda kalmayalim.
Daha anlatayimmi?:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sms ile sipariş ve otomatik yazıcı çıktısı işleri dışındakileri Joomla CMS ise çok çok rahat yaparsın ;)
İstersen msn den ulaş bana yardımcı olurum :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.................:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst