[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zor işler bu işler vakit ister uğraş ister güven,özveri, tecrübe ister:mrgreen:
kolay gelsin ..
vakit var nakit yok...:p güven var özveri yok...tecrübeyle sabittir....:queen::queen::queen:

abi öyle kolay gelsin diyip kaçmak yok...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 22.....download halaaa bulamadım...:pr::p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arkadaşlar iyi akşamlar bi merhaba diyeyim dedim umarım keyifler iyidir :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
arkadaşlar iyi akşamlar bi merhaba diyeyim dedim umarım keyifler iyidir :rendeer:

Cem abi, özlettin kendini :rendeer: saygılar.

ben 24 yaşında genç ,bekar bir gençim :cherry:

Hakan abime üzüldüm beni yalnız bıraktı :salut:

programın kırıgı var aslında internette bulabilirsin, bakıp özelden link atarım.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Cem abi, özlettin kendini :rendeer: saygılar.

ben 24 yaşında genç ,bekar bir gençim :cherry:


canım bende özledim valla arasırada olsa gül cemalini görürdük gelip gitmez oldun :)

evlendirelim paşam diyecem ama klavuzu karga olanın derlerya sen bana uyma bekarlık sultanlıktır :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
abi dinsizin hakkından imansız gelir...
alakalı bi atasözü mü acaba :p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------


eyvallah abi :rendeer::rendeer:

sen simdi servise gitsen..kayıs bitti desen sana bi sürü masraf cıkartırlar...
iş yerimdede bi scooter var...adamlar garantiye girmesi gereken parçaları bizim patrona kitlediler...230 ytl...böyle garantinin...:farao::farao::farao:

Hep öyle benim için garantinin bir anlamı yokta..Bunu satarsam garanti filan var derim.. belki kandirırım alacakları...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------

kime demis ki???
nerde demis?
:silent:
Çalıntı motorla ilgili biri ile muhabbet ederken son olarak o lafı etmiş..
En kötü cümlesi o.. Hakan hoca çok kibar ve tarzı olan İstanbul efendisidir...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
arkadaşlar iyi akşamlar bi merhaba diyeyim dedim umarım keyifler iyidir :rendeer:

OOO Cem abim motor yapmisiz hayirdir digerini pikachu mu aldi yoksa elinden Ninja ciydi ama kiyamadi herhalde senin cuzdanini katletmeye.

Saygilar abim benim.:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Emomen insanları crackli dosyalara yönlendirmek ne kadar doğru bilader.Emek veriliyor o softwarelere bir ton.Gidin parasını verin alın arkadaşım :p
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
canım bende özledim valla arasırada olsa gül cemalini görürdük gelip gitmez oldun :)

evlendirelim paşam diyecem ama klavuzu karga olanın derlerya sen bana uyma bekarlık sultanlıktır :cherry:

abi ,işlerden dolayı, bu aralar yeni yeni düzeliyor.. İnşallah görüşürüz en yakın zamanda, yeni cıbıfda hayırlı ugurlu olsun Alllah kaza bela vermesin...:rendeer:

Bekarlık sultanlık,sultanlık...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:11 ----------

Emomen insanları crackli dosyalara yönlendirmek ne kadar doğru bilader.Emek veriliyor o softwarelere bir ton.Gidin parasını verin alın arkadaşım :p

tequ abim, napalım, bu crackleri yapanlarda emek harcıyor:p başka yolumuz varmı sence:mrgreen: bize bir yol göster

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:13 ----------

En büyük benim :queen:
(dersem yalan olur)

abimiz sensin o zaman....::pala::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoca ben durmam burda, ruh ghost felan ::evil::::melek02:... aman ben bulaşmıyayım... edii abim , hangi firmada çalışıyon söyle gelip yardım edeyim yaww..

eleman alcaklarmış gönder bi cv :) KoçSistem de çalışıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst