- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
Ne olacak yaz Emrullah...
vakit var nakit yok...zor işler bu işler vakit ister uğraş ister güven,özveri, tecrübe ister:mrgreen:
kolay gelsin ..
tesekkürler abi...:rendeer:
tesekkürler abi...:rendeer:
abi total 50 pages yazıyo...Sen benim size dediğim programı kullan rahat et bence :wiinkk:
http://finereader.abbyy.com/
rica ederim abi :rendeer:
arkadaşlar iyi akşamlar bi merhaba diyeyim dedim umarım keyifler iyidir :rendeer:
Cem abi, özlettin kendini :rendeer: saygılar.
ben 24 yaşında genç ,bekar bir gençim :cherry:
var...avkan niye çizildi?
bilen varmi?
var...
""
sen benim yazdıklarımı alntı yapıpta benle aşık atacak kapasitedemisin dedim
ondan sonra gümeledik " yazmış en kötü lafı bu...
Hakan usta banlanmış Emrullah coq ta yok.. Sende meydanı boş buldun..
Hadi bakalım...:queen:
Bu arada kim büyük?
Herkes birbirine abi diyor?
abi dinsizin hakkından imansız gelir...
alakalı bi atasözü mü acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------
eyvallah abi :rendeer::rendeer:
sen simdi servise gitsen..kayıs bitti desen sana bi sürü masraf cıkartırlar...
iş yerimdede bi scooter var...adamlar garantiye girmesi gereken parçaları bizim patrona kitlediler...230 ytl...böyle garantinin...:farao::farao::farao:
Çalıntı motorla ilgili biri ile muhabbet ederken son olarak o lafı etmiş..kime demis ki???
nerde demis?
:silent:
arkadaşlar iyi akşamlar bi merhaba diyeyim dedim umarım keyifler iyidir :rendeer:
canım bende özledim valla arasırada olsa gül cemalini görürdük gelip gitmez oldun
evlendirelim paşam diyecem ama klavuzu karga olanın derlerya sen bana uyma bekarlık sultanlıktır :cherry:
Emomen insanları crackli dosyalara yönlendirmek ne kadar doğru bilader.Emek veriliyor o softwarelere bir ton.Gidin parasını verin alın arkadaşım![]()
En büyük benim :queen:
(dersem yalan olur)
hoca ben durmam burda, ruh ghost felan ::evil::::melek02:... aman ben bulaşmıyayım... edii abim , hangi firmada çalışıyon söyle gelip yardım edeyim yaww..