Abi oda ghost modunda baksana![]()
tesekkürler abi....öyle tek parça halinde değil...senin işin zor yaw toplam 1500 sayfadan söz ediyorsun ne önersek gene çileden çıkarır adamı:mrgreen:ama adobenin 8 versiyonunda kopyalama olduğu için sedece yazıları kopyalayalayıp oradan worlda akatarabilirsin ama bu işlemi yapmak bile başlı başına dert ,sayfa sayısı çok fazla ...
tesekkürler abi....öyle tek parça halinde değil...
20 ayrı ayrı ders icin....bağzisı 50 sayfa..bağzısı 80 ..vs.vs..
bide onu deneyeyim barı...
Ya bırak şimdi coq gelir öter möter..:queen::queen:
Sen bunları zaten biliyon Fırat..?
Benim kayışa ne zaman bakarız?
abi bu pazar numusne hastanesinin önünde bulusalım...pes pese beysukente gidelim...orda kıralım parçalayalım...ok mi...
bu arada bahceli 3. caddeden yeni geldim...:bounce:
abi bu pazar numusne hastanesinin önünde bulusalım...pes pese beysukente gidelim...orda kıralım parçalayalım...ok mi...
bu arada bahceli 3. caddeden yeni geldim...:bounce:
abi ben 5 dak önce aynı islemi yaptım...ama 82 sayfalık modulün sadece 5 sayfasını worde cevirdi...9 u kaldır abi 8 bir önceki versiyonu olduğu için kurmayabilir 9 un üzerine büyük ihtimal
milletle uğraşamam abi herkes buradaki gibi değil ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------
PDF2Word v3.0 programı ile pdf dosyasının nasıl world dökümanına çevrileceğini ve worldun içinde nasıl değişiklik yapılacağını size görüntü ile sunayım dedim
millet adam anlatıyor ama oluyormu yoksa kolpacımı diye şüphe kalmasın içinde milletin[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UrRF--QIBcw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UrRF--QIBcw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]
ha bu içini değiştirdiğimiz worldu tekrar nasıl pdf yaparız diyen olursa onuda anlatırız bir ara :cat:
:mrgreen:
servisteki usta benden daha mal ise gitmez...O zaman garanti gider demi?
:cat:
Bunlar adamlar tehlikeli demedi demeyin.... motorçu değilmisiniz hepiniz öylesiniz....![]()
Bunlar adamlar tehlikeli demedi demeyin.... motorçu değilmisiniz hepiniz öylesiniz....![]()
abi ben 5 dak önce aynı islemi yaptım...ama 82 sayfalık modulün sadece 5 sayfasını worde cevirdi...r:
r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------
servisteki usta benden daha mal ise gitmez...
kii mutlaka benden daha maldır..r:
r: :queen::queen::queen::queen:
abi öyle özetmi olur...ilk 6-7 sayfa zaten derse giris yapmıyoku...iyi işte özetlemiş işte.. Özetten çalış...
Demek ki yapay zeka programı bu da?
Senin ihtiyacın olanı özetlemiş vay vay be..?
Öle mi Hakan usta..?
cok tehlikeliyimdir abi....uzak durun benden![]()
terör estiririm vallahülazim...:queen::queen:
Bilader senin adın meydi??
:queen::queen:
abi beles mi bu...Sen benim size dediğim programı kullan rahat et bence :wiinkk:
http://finereader.abbyy.com/
uzak duruyom zaten, kötü motorcularsınız siz ....şimdi bir topik acıcam kötü motorcular diye...sizin isimlerinizi başa yazıcam:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------
abi benim adım Emrullah :rendeer:
eyvallah abi :rendeer::rendeer:Fırat ne demek ....
Servisdeki adamlar ile seni kıyaslamam bile..