[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi oda ghost modunda baksana :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
hoca ben durmam burda, ruh ghost felan ::evil::::melek02:... aman ben bulaşmıyayım... edii abim , hangi firmada çalışıyon söyle gelip yardım edeyim yaww..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin işin zor yaw toplam 1500 sayfadan söz ediyorsun ne önersek gene çileden çıkarır adamı:mrgreen:ama adobenin 8 versiyonunda kopyalama olduğu için sedece yazıları kopyalayalayıp oradan worlda akatarabilirsin ama bu işlemi yapmak bile başlı başına dert ,sayfa sayısı çok fazla ...
tesekkürler abi....öyle tek parça halinde değil...
20 ayrı ayrı ders icin....bağzisı 50 sayfa..bağzısı 80 ..vs.vs..
bide onu deneyeyim barı...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
tesekkürler abi....öyle tek parça halinde değil...
20 ayrı ayrı ders icin....bağzisı 50 sayfa..bağzısı 80 ..vs.vs..
bide onu deneyeyim barı...

Ya bırak şimdi coq gelir öter möter..:queen::queen:

Sen bunları zaten biliyon Fırat..?
Benim kayışa ne zaman bakarız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bırak şimdi coq gelir öter möter..:queen::queen:

Sen bunları zaten biliyon Fırat..?
Benim kayışa ne zaman bakarız?

abi bu pazar numusne hastanesinin önünde bulusalım...pes pese beysukente gidelim...orda kıralım parçalayalım...ok mi...
bu arada bahceli 3. caddeden yeni geldim...:bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
abi bu pazar numusne hastanesinin önünde bulusalım...pes pese beysukente gidelim...orda kıralım parçalayalım...ok mi...
bu arada bahceli 3. caddeden yeni geldim...:bounce:

Bunlar adamlar tehlikeli demedi demeyin.... motorçu değilmisiniz hepiniz öylesiniz....:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
9 u kaldır abi 8 bir önceki versiyonu olduğu için kurmayabilir 9 un üzerine büyük ihtimal



milletle uğraşamam abi herkes buradaki gibi değil ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------

PDF2Word v3.0 programı ile pdf dosyasının nasıl world dökümanına çevrileceğini ve worldun içinde nasıl değişiklik yapılacağını size görüntü ile sunayım dedim
millet adam anlatıyor ama oluyormu yoksa kolpacımı diye şüphe kalmasın içinde milletin :)
[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UrRF--QIBcw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UrRF--QIBcw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]



ha bu içini değiştirdiğimiz worldu tekrar nasıl pdf yaparız diyen olursa onuda anlatırız bir ara :cat:

:mrgreen:
abi ben 5 dak önce aynı islemi yaptım...ama 82 sayfalık modulün sadece 5 sayfasını worde cevirdi...:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------

O zaman garanti gider demi?
:cat:
servisteki usta benden daha mal ise gitmez...:p:p:p
kii mutlaka benden daha maldır..:pr::pr: :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
iyi işte özetlemiş işte.. Özetten çalış...
Demek ki yapay zeka programı bu da?
Senin ihtiyacın olanı özetlemiş vay vay be..?
Öle mi Hakan usta..?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar adamlar tehlikeli demedi demeyin.... motorçu değilmisiniz hepiniz öylesiniz....:p

cok tehlikeliyimdir abi....uzak durun benden :p:p
terör estiririm vallahülazim...:queen::queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
abi ben 5 dak önce aynı islemi yaptım...ama 82 sayfalık modulün sadece 5 sayfasını worde cevirdi...:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------


servisteki usta benden daha mal ise gitmez...:p:p:p
kii mutlaka benden daha maldır..:pr::pr: :queen::queen::queen::queen:

Sen benim size dediğim programı kullan rahat et bence :wiinkk:
http://finereader.abbyy.com/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi işte özetlemiş işte.. Özetten çalış...
Demek ki yapay zeka programı bu da?
Senin ihtiyacın olanı özetlemiş vay vay be..?
Öle mi Hakan usta..?
abi öyle özetmi olur...ilk 6-7 sayfa zaten derse giris yapmıyoku...:pr::pr:
1. sayfa
MEGEP
(MESLEKÎ EĞİTİM VE ÖĞRETİM SİSTEMİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ
PROJESİ)
BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK
İŞ PLANI

2. sayfa
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından geliştirilen modüller;
• Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 02.06.2006 tarih ve 269 sayılı Kararı ile
onaylanan, Mesleki ve Teknik Eğitim Okul ve Kurumlarında kademeli olarak
yaygınlaştırılan 42 alan ve 192 dala ait çerçeve öğretim programlarında
amaçlanan mesleki yeterlikleri kazandırmaya yönelik geliştirilmiş öğretim
materyalleridir (Ders Notlarıdır).
• Modüller, bireylere mesleki yeterlik kazandırmak ve bireysel öğrenmeye
rehberlik etmek amacıyla öğrenme materyali olarak hazırlanmış, denenmek ve
geliştirilmek üzere Mesleki ve Teknik Eğitim Okul ve Kurumlarında
uygulanmaya başlanmıştır.
• Modüller teknolojik gelişmelere paralel olarak, amaçlanan yeterliği
kazandırmak koşulu ile eğitim öğretim sırasında geliştirilebilir ve yapılması
önerilen değişiklikler Bakanlıkta ilgili birime bildirilir.
• Örgün ve yaygın eğitim kurumları, işletmeler ve kendi kendine mesleki yeterlik
kazanmak isteyen bireyler modüllere internet üzerinden ulaşabilirler.
• Basılmış modüller, eğitim kurumlarında öğrencilere ücretsiz olarak dağıtılır.
• Modüller hiçbir şekilde ticari amaçla kullanılamaz ve ücret karşılığında
satılamaz.
3.sayfa
icindekiler
4.sayfa
acıklamalar...
5. sayfa
giris...sevgili öğrenciler diye baslayan...
6. sayfada hala ders konularına giris yok...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
cok tehlikeliyimdir abi....uzak durun benden :p:p
terör estiririm vallahülazim...:queen::queen:

uzak duruyom zaten, kötü motorcularsınız siz ....:p:p şimdi bir topik acıcam kötü motorcular diye...sizin isimlerinizi başa yazıcam:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

Bilader senin adın meydi??
:queen::queen:

abi benim adım Emrullah :rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zor işler bu işler vakit ister uğraş ister güven,özveri, tecrübe ister:mrgreen:
kolay gelsin ..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Emrullah, merhaba...adını da öğrenmiş oldum.. Ben mert...
Burası ne topiği idi..?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzak duruyom zaten, kötü motorcularsınız siz ....:p:p şimdi bir topik acıcam kötü motorcular diye...sizin isimlerinizi başa yazıcam:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------



abi benim adım Emrullah :rendeer:

abi dinsizin hakkından imansız gelir...
alakalı bi atasözü mü acaba :p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

Fırat ne demek ....
Servisdeki adamlar ile seni kıyaslamam bile..
eyvallah abi :rendeer::rendeer:

sen simdi servise gitsen..kayıs bitti desen sana bi sürü masraf cıkartırlar...
iş yerimdede bi scooter var...adamlar garantiye girmesi gereken parçaları bizim patrona kitlediler...230 ytl...böyle garantinin...:farao::farao::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst