M. Ali BİRAND hayatını kaybetti

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
[YT]a4hs99bgcFE[/YT]
Benim aklımda en çok gafları kaldı. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Siyasi Düşüncesine bişey diyemem kendi tercihidir herkezin olduğu gibi.
Ama bunun dışında Habercilikde ilk lere imaz atmış bir isim, Habercilik anlayışı ile ve Yaptığı haberlerle Gerek İnceden laf sokması ile Gerek Her zaman gülen yüzü ile bizlere haberleri sunması ile Tanıdım ben Onu buda yeterlidir benim için Hiç olmassa para ile satın alına bilinecek habercilerden değildi kendisi.
Bizlere Karşı yaptığı tüm iyilikelr için Teşekür ediyorum Kendisine:rendeer:
Allah rahmet eğlesin,Mekanı cennet olsun :salut:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
ulusuna ve vatanına ihanet içinde olan kişilerin ölümlerine asla üzülmem. normalde bu yazıyıda yazmazdım ancak balık hafızalı toplum adamı göklere çıkartıyor.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Üzüldüm mü üzülmedim sadece insan olduğu için Allah rahmet eylesin.Türkiye Türklere bırakılmayacak diyen bi insana bundan ötesi fazla bile.Neyse bunları söylememek lazım aslında şimdi birazdan topa tutulmaya başlarız
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
medyanın diğer tüm tetikçileri baksın da ibret alsın diyecem ama olmayacak sanırım
ölüm var, işte ispat
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
Hep barış yanlısı oldu. Keşke barışı görmeden ölmeseydi.
Bir hadiste Peygamber efendimiz (SAV); "Ölülerinizin arkasından iyiliklerini anın, kötülüklerini değil." buyurmuştur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Gazeteci adam gelip sizinle mi röportaj yapacaktı ? Yok teröristti bilmemneydi geçin bunları,Bu şartlarda şu ülkeye fazlaydı bundandır yanlış anlaşıldı,benim için akşam haberlerinin anlamı yok artık,üzüldüm,özlüyorum,yokluğuna sevinenleri hayretle izliyorum.

Şu an ki tabloda ülke baştakilere ve peşindeki sürülere bırakılmayacak kadar güzel bir ülke.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Ne kadar üzüldüm anlatamam , çok üzüldüm çok,bir dengesizden daha kurtulduk, insan demeye şahit gerekirdi
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Umarım gittiği yerde çol varsa oradaki kutupayıları köpeklerden hoşlanıyordur..
darısı cengiz candar ın başına..
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Ölünün arkasından kötü konuşmak yakışmaz..

Ama Türkiye Türklere bırakılmayacak kadar zengin bir ülkedir diyen,öcalan için çıkmalı meclise girmeli siyaset yapmalıdır diyen birini hiçte iyi anasım gelmiyor kusura bakmasın kimse.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
1988' de manşetlerini işte apo işte pkk nın kudreti şeklinde atan,
- Yıllarca siyonizme hizmet eden,
- apo için affedilmeli meclise girmeli diye savunmasını dile getiren,
- Türkiye Türklere bırakılmayacak zengin bir ülkedir diye nara atan,
- israilin basın sözcüsü. apo ile resimleri olan,aynı masada oturan biri öldüğünde de çıkıp burda melek ilan ederseniz insanlar sinirlenir. yani kimse çıkıp küfretmedi geberdi vs demedi. birçoğumuzun umrunda olmadı,sevinen olmuştur lakin ölüye saygıdan sesimiz çıkmadı ama gelipte burda adamı sütten çıkmış ak kaşık,melek yaparsanız,sanki Türkiyeyi kurtardı gibi konuşursanız ölüye ne saygı kalır ne bişey.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
1988' de manşetlerini işte apo işte pkk nın kudreti şeklinde atan,
- Yıllarca siyonizme hizmet eden,
- apo için affedilmeli meclise girmeli diye savunmasını dile getiren,
- Türkiye Türklere bırakılmayacak zengin bir ülkedir diye nara atan,
- israilin basın sözcüsü. apo ile resimleri olan,aynı masada oturan biri öldüğünde de çıkıp burda melek ilan ederseniz insanlar sinirlenir. yani kimse çıkıp küfretmedi geberdi vs demedi. birçoğumuzun umrunda olmadı,sevinen olmuştur lakin ölüye saygıdan sesimiz çıkmadı ama gelipte burda adamı sütten çıkmış ak kaşık,melek yaparsanız,sanki Türkiyeyi kurtardı gibi konuşursanız ölüye ne saygı kalır ne bişey.

Kendi ülkesinin devlet kurumunu dolandırmaktan (TRT) hüküm giyip,belçika vatandaşlığına geçtiği için paçayı yırtan yada ceza almamak için vatanını vatandaşlığını satan bityavrusu olduğunuda atlamayalım lutfen.

 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
olulerinizi rahmetle anin .. der dinimiz ; ancak balik hafizalida olmamak lazim .. Turkiye sevdalisi ' vatansever diyemeyecegimiz bir zatti kendisi. Oysa olum bir aklanma bir paklanma sebebidir bizde. PKK li kirmizi bultenle aranan teroristi nasil 10binler yocu etti ise yarin birandida ayni onbinler yolcu edecektir. Ancak hem terbiyemiz hem ozumuz olmus birinin arkasindan konusmaya olanak vermez. iste bu yuzden soyleyecek cok sozumuz oldugu halde mekani cennet olsun demek bize yakisandir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst