M. Ali BİRAND hayatını kaybetti

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
sevmezdim kendisini vatan haini idi, ölümüne üzüllmedim sevinmedim sadece bir vatan haini eksildi darısı diğerlerinin başına!
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hicbir kaybımız yok, şerefsiz teröristin tekiydi
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Kendisini şahsen sevmiyordum, fakat ölümüne ne üzüldüm, ne sevindim.

Şu bir gerçek ki, ülkemizde ölüm insanı kötü de olsa iyi de olsa değerleştiriyor.

Nedense büyüttülerde büyüttüler, nice emeği ödenmeyecek insan öldü bu kadar gündemde olmadı.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Kendisini şahsen sevmiyordum, fakat ölümüne ne üzüldüm, ne sevindim.

Şu bir gerçek ki, ülkemizde ölüm insanı kötü de olsa iyi de olsa değerleştiriyor.

Nedense büyüttülerde büyüttüler, nice emeği ödenmeyecek insan öldü bu kadar gündemde olmadı.

Ne kadar da doğru bir laf ettiniz...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Soğuk savaş döneminde rusya başkanı ile röportaj yaparken ayak ayak üstüne atmış biridir. Artık savaşların çoğu meydanlarda yapılmıyor. Savaşın medya ayağındaki üst rütbelilerden biriydi. Amerikan tarafından...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
akşam kanal d haber bülteni vardı
10 dakka memedali acitasyonu 5 dakka reklam şeklinde
ölümden bile prim, düzene bak
neye hizmet ediyordun?
kıblesi para, namazı yalan olanlara mı?
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
ne kadar kin ve öfke besleyen varmış okuyunca anladım demekki birinin ak koyunmu kara koyunmu olması için ölmesi gerekiyormuş. Vay deyyus neler yapmış neler..
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
yerini dolduracak vatan haini çoooookk. hükümet politikaları sayesinde böyle şer..sizler artık rahatça konuşabiliyor. konuşturanın da, konuşanın da ocağına düşer inşallah bu ateş. buyrun okuyun
http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/akoz/2013/01/16/bebek-katili-diyerek-baris-yapilamaz
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sunduğu haberi ve programları izlemezdim, sebebi ise yaptığı gaflar, tuhaf mimikleri, abartılı tonlamaları, kısacası tarzını beğenmezdim ...
vefat etti, elbette bir duayendi, tarzını beğenenler de vardı, kayıp oldu ... Madrid'in Midyat İlçesindeki kaçırılan rahip unutulmayacak :)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
http://www.facebook.com/photo.php?v=2385954307484
Canlı yayında suriyeli teröristlere akıl veriyor.

esad(zalim) sever olmanı nasıl açıklıyorsun bilemedim.adamı bir sen,bir rusya,iran, çin destekliyor.
ama direnişçilere nasıl akıl verdiğini anlayamadık rahmetlinin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
esad(zalim) sever olmanı nasıl açıklıyorsun bilemedim.adamı bir sen,bir rusya,iran, çin destekliyor.
ama direnişçilere nasıl akıl verdiğini anlayamadık rahmetlinin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.
El kaideli ithal teröristlere direnişçi diyerek kimden yana olduğunuzu açıklıyorsunuz aslında. Ben memleketimin yüzlerce yüksek rütbeli askerinin içeri tıkılmasına ses çıkarmayıp üzerine bir de onlara terörist diyen medyanın hiç bir kuluna saygı göstermek, rahmet etmek zorunda değilim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:cat:
senin gibi insanlar yüzündn bu ülke hiç bir zaman rahat yüzü görmeyeck zaten ve bu kan hiç durmayacak gerçekten üzülseydin daha fazla eve ateş düşmesin diye bu kanın durmasını isterdin, ama gerçekten üzülseydin .
Bu kadar faşist bir forum görmedim admin lütfen üyeliğimi silermisin sonsuz ban istiyorum lütfen ! bu insanlarla aynı forumda olmaktan utanıyorum!
Yokluğunun eksikliğini hissetmeyeceğim...
Ban yemek istediğine de üzülemeyeceğim....
Utanılacak bir şey varsa o da senin bu mesajı yazman...

Ne yapsaydım?..
Şimdi yapanlar gibi timsah gözyaşları mı dökecektim iktidar yandaşlarına hoş görünmek için....
Akan kan durmayacakmış...
Şimdiye kadar ılımlı yaklaşıldı da durdumu kan?...:wiinkk:
Ne alaka şimdi yorumumla senin cevabın?...:bounce:


Tabi..Günah benim gibi düşünen halka çıkarılacak...
Tabi ya....
Oh ne ala.... :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.
Teröristler de ölüyor....
Bebek katili de ölecek...
Ona da mı rahmet dileyeceğiz?...
Ruhuna fatiha mı okuyacağız?...:silent: :silent:
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
esad(zalim) sever olmanı nasıl açıklıyorsun bilemedim.adamı bir sen,bir rusya,iran, çin destekliyor.
ama direnişçilere nasıl akıl verdiğini anlayamadık rahmetlinin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.

Helalin var,büyük saçmalıyorsun,OKADARKİ TEBRİK ETME GEREĞİ DUYDUM.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ah vah nekadar üzüldüm bilemezsiniz. Öğrenciler namaz kılıyor yetişiiin diye bağıran bi adamın cenaze namazı kılınırmı kılınmazmı acep? Anlı ömründe bikere secdeye değmemiş adamın son durağı cami. Ne kadar acıklı değilmi?
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
El kaideli ithal teröristlere direnişçi diyerek kimden yana olduğunuzu açıklıyorsunuz aslında. Ben memleketimin yüzlerce yüksek rütbeli askerinin içeri tıkılmasına ses çıkarmayıp üzerine bir de onlara terörist diyen medyanın hiç bir kuluna saygı göstermek, rahmet etmek zorunda değilim.
bu ülke de başbakan asan,gençleri de bir sağdan bir soldan asanlarda askerdi(rütbeli).bu ülke ihtilaller ülkesi olmadı sanki.
sen tarfımı tartışacak kişi değilsin.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hala bu ve bunun gibi vatan hainlerini savunanlar olduğuna inanamıyorum.Yazmayayım diyorum ama olmuyor işte.Allah akıl fikir versin.Çıkarın artık şu at gözlüklerini.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst