Kendisini şahsen sevmiyordum, fakat ölümüne ne üzüldüm, ne sevindim.
Şu bir gerçek ki, ülkemizde ölüm insanı kötü de olsa iyi de olsa değerleştiriyor.
Nedense büyüttülerde büyüttüler, nice emeği ödenmeyecek insan öldü bu kadar gündemde olmadı.
http://www.facebook.com/photo.php?v=2385954307484
Canlı yayında suriyeli teröristlere akıl veriyor.
El kaideli ithal teröristlere direnişçi diyerek kimden yana olduğunuzu açıklıyorsunuz aslında. Ben memleketimin yüzlerce yüksek rütbeli askerinin içeri tıkılmasına ses çıkarmayıp üzerine bir de onlara terörist diyen medyanın hiç bir kuluna saygı göstermek, rahmet etmek zorunda değilim.esad(zalim) sever olmanı nasıl açıklıyorsun bilemedim.adamı bir sen,bir rusya,iran, çin destekliyor.
ama direnişçilere nasıl akıl verdiğini anlayamadık rahmetlinin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.
Yokluğunun eksikliğini hissetmeyeceğim...senin gibi insanlar yüzündn bu ülke hiç bir zaman rahat yüzü görmeyeck zaten ve bu kan hiç durmayacak gerçekten üzülseydin daha fazla eve ateş düşmesin diye bu kanın durmasını isterdin, ama gerçekten üzülseydin .
Bu kadar faşist bir forum görmedim admin lütfen üyeliğimi silermisin sonsuz ban istiyorum lütfen ! bu insanlarla aynı forumda olmaktan utanıyorum!
Teröristler de ölüyor....bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.
esad(zalim) sever olmanı nasıl açıklıyorsun bilemedim.adamı bir sen,bir rusya,iran, çin destekliyor.
ama direnişçilere nasıl akıl verdiğini anlayamadık rahmetlinin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
bir ölünün (sev veya sevme) ardından lanet yağdıran başka bir topluluk görmedim.
senin rahmet okuyacaklarının da ne kadar vatansever olduğu nerden belli.
vatansever ölçer mi var elinizde.
bu ülke de başbakan asan,gençleri de bir sağdan bir soldan asanlarda askerdi(rütbeli).bu ülke ihtilaller ülkesi olmadı sanki.El kaideli ithal teröristlere direnişçi diyerek kimden yana olduğunuzu açıklıyorsunuz aslında. Ben memleketimin yüzlerce yüksek rütbeli askerinin içeri tıkılmasına ses çıkarmayıp üzerine bir de onlara terörist diyen medyanın hiç bir kuluna saygı göstermek, rahmet etmek zorunda değilim.