Kendisine rahmet,yakinlarina sabir diliyorum.
Ona karsi duygularim aslinda gayet nötr duygulardir.
Adini ilk olarak 32.gün isimli programla hafizalarimiza yerlestirmistir.
Hala o lezzette bir program yapmayi basaramadi bizim medya leskerleri.
Daha sonra adi TRT'yi dolandirmak gibi bir skandala karisti.
Biraz soguduk kendisinden.
Bana mantikli gelen ama yine de acaba dedigim bir açiklamasini okumustum sonra.
Günahi boynuna.
Uzun süredir Türk televizyonlarini seyretmiyorum.
Gelisen olaylari internetten takip ediyorum.
Isin gerçegi hala haber sundugundan haberim yoktu.
Fakat köse yazilarini ilgimi çeken bir konuda yazmissa mutlaka okurdum.
Bu kôse yazilari nedeniyle son bir kaç senedir fena halde kil kapmaya baslamistim kendisinden.
Kürt meselesi ve pkk terör örgütüne yaklasimini anlayabiliyor ve kizmiyordum.
Fakat apo denen serefsize, degerinden fazla anlam yükleyen yazilari ve destegi bende nefret uyandirmaya baslamisti.
Dün aksam ameliyat olmak için hastaneye yattigi haberini internette okudum.
Yengenizle paylastim.
Ikimizde, kürt meselesi ile olan ilgisi nedeniyle öldürülen 3 pkklinin cenazesine katilmak zorunda oldugunu ama bundan kaçinmasinin kendisi için daha hayirli olacagi kanaatinde oldugundan, ameliyat gününü özellikle denk getirdi fikrine sahiptik.
Yani bir gün sonra ya da önce olmasinin ne önemi olabilirdi.
Masada kalacagini hesap etmemistik.
Saniyorum o da hesap etmemisti.
Kisacasi her canlinin ölümüne üzülürüm.
Fikirleri ne olursa olsun, zamaninda bana bir seyler katan, beni eglendiren,yazilari bana birsey katmasa dahi, karsi fikirlerin detaylarinin farlkina varmami saglayan bir adamdir, Birand.
Genel olarak zararsizdi, fikirlerini paylasiyordu, katilmiyorduk ama onun bize kattiklarinin hatirina, baskalarina gösterecegimiz hosgörüden biraz daha fazlasini gösteriyorduk ona.
Öldügü bugün ben yine öyle yapacagim.
Kirmadan dökmeden, rahmet ve ailesine bassagligi dileyecegim.
Siz de öyle yapin.
Bir sey kaybetmezsiniz.