- Katılım
- 9 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,858
- Konu Yazar
- #1
Motorumu %99 asfatta Tem ve Anadolu otoyolunda kullanıyorum. Geçen gün lastiklerimi kontrol ederken delik deşik olduğunu gördüm. Pirelli oldukça sert hamurlu bir lastik olmasına rağmen asfalt, lastikleri bu hale getirmişti.
Lastikleri Aralık ayı gibi almıştım. Yaklaşık 13bin km yapmışım. Eğer değiştirmem gerekiyorsa 6 ayda bir lastik eskitiyorum demektir.
B500 Pirelli ön ve arka lastiği takma dahil 340Tl ye almıştım.
Ekleme:
Lastiğin yapım yılı ? 02/00 yazıyor. 2000 mi acaba
----------Bu paylaşımın ardından;
Arkadaşlar 2bin km daha kullandım ve ön taraftaki o yıpranma neredeyse parçalanmaya yakın bir hale geldi. Bu kadar çabuk yıpranan bir lastik daha görmemiştim. Yeni fotoğrafları yarın ekleyeceğim böyle birşey yok. Pirelli beni hayal kırıklığına uğrattı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------
Bu lastik daha ne kadar gider ? Hemen değiştirmeliyim ? Hangi Marka modeli almalıyım sizce ?
Lastikleri Aralık ayı gibi almıştım. Yaklaşık 13bin km yapmışım. Eğer değiştirmem gerekiyorsa 6 ayda bir lastik eskitiyorum demektir.
B500 Pirelli ön ve arka lastiği takma dahil 340Tl ye almıştım.
Ekleme:
Lastiğin yapım yılı ? 02/00 yazıyor. 2000 mi acaba
----------Bu paylaşımın ardından;
Arkadaşlar 2bin km daha kullandım ve ön taraftaki o yıpranma neredeyse parçalanmaya yakın bir hale geldi. Bu kadar çabuk yıpranan bir lastik daha görmemiştim. Yeni fotoğrafları yarın ekleyeceğim böyle birşey yok. Pirelli beni hayal kırıklığına uğrattı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------
Bu lastik daha ne kadar gider ? Hemen değiştirmeliyim ? Hangi Marka modeli almalıyım sizce ?
