Lastikleri bu hale getiren !!!

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Motorumu %99 asfatta Tem ve Anadolu otoyolunda kullanıyorum. Geçen gün lastiklerimi kontrol ederken delik deşik olduğunu gördüm. Pirelli oldukça sert hamurlu bir lastik olmasına rağmen asfalt, lastikleri bu hale getirmişti.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


Lastikleri Aralık ayı gibi almıştım. Yaklaşık 13bin km yapmışım. Eğer değiştirmem gerekiyorsa 6 ayda bir lastik eskitiyorum demektir.

B500 Pirelli ön ve arka lastiği takma dahil 340Tl ye almıştım.

Ekleme:
Lastiğin yapım yılı ? 02/00 yazıyor. 2000 mi acaba
8.jpg


----------Bu paylaşımın ardından;

Arkadaşlar 2bin km daha kullandım ve ön taraftaki o yıpranma neredeyse parçalanmaya yakın bir hale geldi. Bu kadar çabuk yıpranan bir lastik daha görmemiştim. Yeni fotoğrafları yarın ekleyeceğim böyle birşey yok. Pirelli beni hayal kırıklığına uğrattı :( :(

6.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------

Bu lastik daha ne kadar gider ? Hemen değiştirmeliyim ? Hangi Marka modeli almalıyım sizce ?
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
eğer lastiğin üretim tarihini doğru okuduysan (0200) 2000 yılının 2. haftası üretilmiş demektir ki burada ne prelli ne de yollarda kusur aramak lazım.. lastik 10 senelik olduğu için hamuru sertleşmiştir ve çatlaklar oluşur :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------

resimdeki 0200 yazısını şimdi görebildim...

tarih o şekilde yazmaz, farklı bir yerde elips şeklinde bir katmanın içinde diyeyim artık sen görünce anlarsın... ve benim yazdığım şekilde arada işaret olmadan yazar, tekrar kontrol edersen bizde anlamış oluruz problemi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------

biraz kalabalık oluyor ama ikinci resim çok daha net...
bu lastik 2005 yılının 9. haftası üretilmiş mesela
URL=http://img134.imageshack.us/i/dotreifen.jpg/]
dotreifen.jpg
[/URL]
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
merhaba lastıgınızı 2009 aralık ayındamı aldınız?aldıgınız yada en yakın pırellı bayı'ne goturun.tutanak tutup ıncelenmesı ıcın fabrıkaya gonderılecektır
soyledıgınız gıbı asfalt dısında ve olaganustu bır durum ;yoldakı nesneler dısında bır sorun oldugu tespıt edılırse yenısı ıle degıstırılecektır.aldıgınız lastık sert hamurlu bır lastıktır.uygun kosullarada 10yıla yakın raf omru vardır.bır motor hastası olarak :mrgreen: uzun zamandır pırellının trakya bolge bayılıgını yapmaktayım .bır sorunla karsılasırsanız yardımcı olmaya calısırım
ıyı geceler


cogunlukla cerceve ıcınde ay-yıl şeklinde yazmaktadır.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
22
kardeş asfaltta böyle olmaz bu lastikler ya yapımda hata var yada ki büyük bi ihtimal öyle olmuştur birileri bıçakla filan halletmiş
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
merhaba lastıgınızı 2009 aralık ayındamı aldınız?aldıgınız yada en yakın pırellı bayı'ne goturun.tutanak tutup ıncelenmesı ıcın fabrıkaya gonderılecektır
soyledıgınız gıbı asfalt dısında ve olaganustu bır durum ;yoldakı nesneler dısında bır sorun oldugu tespıt edılırse yenısı ıle degıstırılecektır.aldıgınız lastık sert hamurlu bır lastıktır.uygun kosullarada 10yıla yakın raf omru vardır.bır motor hastası olarak :mrgreen: uzun zamandır pırellının trakya bolge bayılıgını yapmaktayım .bır sorunla karsılasırsanız yardımcı olmaya calısırım
ıyı geceler


cogunlukla cerceve ıcınde ay-yıl şeklinde yazmaktadır.


Aldığım yer ile mailleştik resimleri falan yolladım pek ilgilenmediler. Gerçekten şuanki hali dahada berbat durumda Evet Aralık 2009 da aldım taksitlerini daha yeni bitirdim. Sürekli İStanbul e5 asfaltında kullanıyorum. istanbul Anadolu yakasında en yakıp Pirelli bayisi nerededir? Vallahi yardımcı olursanız büyük dua ederim size.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
lastiğin kusurlu ayıplı mal durumunda aga...görünen köy bu...


eğer sorununla ilgilenilmiyorsa çözüme ulaşma gayretleri yoksa merkezi Beşiktaşda...başvurmalısın...


Genel Merkez: Dikilitas Mah. Hakki Yeten
Cad. BJK Süleyman Seba Kompleksi
Selenium Plaza No:10-C Kat:14-15 34349
Besiktas/ISTANBUL
Telefon: +90(212) 355 15 00
Faks: +90(212) 215 61 17

Bize ulaşın
Sorularınız veya Pirelli dünyası hakkındaki yorumlarınız için
Lütfen ülke ve ilgili konu başlıklarını seçin. Uzmanlarımız size en kısa zamanda cevap verecekler.


http://www.pirelli.com.tr/web/contactus/CUEntryPoint.do

ayrıca lastik raf ömrü 5 yıldır...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
bayının konuya ılgısız kalması cok yanlıs
burada bayıyı belırtırsenız cok ıyı olur
ıyıyı kotuyu paylasırsak forum amacına ulasmıs olacaktır
genel merkeze durumu muhakkak bıldırın
yanlız lastıgı gondermenız ıcın anadolu yakasında sıze onerebılecegım acıbadem tosun lastık
lastıkler sanıldıgın aksıne gıda urunlerındekı gıbı son kullanma tarıhı olan urunler degıldır
fırmalar arasında farklılık gostersede garantı suresı 2 yıldır
lastıgın uretıldıgı tarıh ıtıbarıyle degıl
lastıgı satın aldıgınız gun ıtıbarıyle garantı kapsamındadır
mınumum 5 yıl demekte fayda vardır.depolardaki lastıkler bıle 2 ıla 4 yıllıktır
herkese ıyı geceler
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bu konunun üzerine gitmeye karar verdim. Şimdi 350 tl cebimden boşa para çıkmasını istemiyorum. Ancak lastikleri söküp Pirelli Bölge Müdürlüğüne nasıl götüreceğim onu bilemiyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

img1091u.jpg


Son hali.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
owww son hali cok kotu olmus ya :S Dİkkat li ol yolda parcalanmasın... :S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende nylon lastiğe sövüp dururdum. jilet gibi kayıyo ama 5000 km oldu haala ilk günki halinde :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
bana de bir iki serserinin işidir gibi geldi. Lastik zor görmeden bu kadar kısa sürede bu hale nasıl gelebilir?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu konunun üzerine gitmeye karar verdim. Şimdi 350 tl cebimden boşa para çıkmasını istemiyorum. Ancak lastikleri söküp Pirelli Bölge Müdürlüğüne nasıl götüreceğim onu bilemiyorum :)



Son hali.


Hocam 0212 265 06 80 den Ali Beyi acilen mesai bitmeden ararsan sana yardımcı olacak gereğini yapacak...Pırellıyle görüştüm İthalatcıdan bir beye yönlendirdiler...(Anlas firması) onlarlada görüştüm...hangi bayiden alındığını ve faturasını talep etti...mesai bitmeden araman gerekiyor ama...gereği neyse yaparım dedi...direkt muhatabımız
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Mete-Han üstad ilgi ve alakana teşekkür ederim. Ali Bey ile telefonla görüştüm. Hem forumun linkini verdim hemde fotoğrafları, aldığım yeri vs bilgisini kendisine mail olarak gönderdim. Bakalım sonuçları hep beraber burada göreceğiz.

Pirelli satış sonrası destek ve ürünün arkasında ne kadar duruyor ve ilgileniyor bende merak ediyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete-Han üstad ilgi ve alakana teşekkür ederim. Ali Bey ile telefonla görüştüm. Hem forumun linkini verdim hemde fotoğrafları, aldığım yeri vs bilgisini kendisine mail olarak gönderdim. Bakalım sonuçları hep beraber burada göreceğiz.

Pirelli satış sonrası destek ve ürünün arkasında ne kadar duruyor ve ilgileniyor bende merak ediyorum.

www.anlas.com.tr


Bu firma IRC leri üreten yerli bir firma...Galiba Düzcede fabrikası...ve Türkiyede çok geniş bir dağıtım ağı var...ve inanmazsın Honda servisim Pırellımı IRC mi sorusuna IRC cevabını veriyor çekinmeden...mesele bence Pırellıde değilde sana raf ömrü bitmiş olan lastiği veren bayide...sonucta lastik ithal firma ise ithalatcı...


eğer yeni lastik alacaksan kesinlikle Mıchelın almalısın...hiç düşünme bile...ama ANLAS lastikleri sıfırlar muhtemelen...

Forever Mıchelın aga...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Selamlar, X9 uma ocak ayında ön ve arka teker aldım aynı lastikler PIRELLI, yaklaşık 5000km kullandım ve bu tip yarıklar ve delikler oluştu, işin en kötü tarafı lastiklerin dişlerinin arasında çatlamalar oluştu. Mecburen gittim ve michelan lastik almak zorunda kaldım. PIRELLI gerçekten başarılı buldum, gerek yağmurda gerek se virajlarda ama erken bitti.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Honda Dylan'da orjinak IRC vardı, Lastiği 20.000de değiştirdiğimde, Pirelli'nin 2bin km kullanılmışıyla aynı durumdaydı iyimi :)

Bakalım olayın çözülmesini bekliyorum, Eğer Pirelli lastikleri yenilerse birde yenilenmişleri test ederim. Çünki lastiklerin yol tutuşu,performansı hakketen çok iyi ve güven verici. Umarım bu lastikler sorunludur ve Pirelli hakkındaki olumsuz düşüncelerim sona erer.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
www.anlas.com.tr


Bu firma IRC leri üreten yerli bir firma...Galiba Düzcede fabrikası...ve Türkiyede çok geniş bir dağıtım ağı var...ve inanmazsın Honda servisim Pırellımı IRC mi sorusuna IRC cevabını veriyor çekinmeden...mesele bence Pırellıde değilde sana raf ömrü bitmiş olan lastiği veren bayide...sonucta lastik ithal firma ise ithalatcı...


eğer yeni lastik alacaksan kesinlikle Mıchelın almalısın...hiç düşünme bile...ama ANLAS lastikleri sıfırlar muhtemelen...

Forever Mıchelın aga...

Metehan abi biliyorsun apache varken irc almıştım, 4000 km sonra lastiğin yere yapışması çok zayıfladı, michelan dan başka güvenemiyorum.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Ali , umarım pirelli çalışanları doğrusunu yapar ve lastiğini değiştirir....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst