Lastikleri bu hale getiren !!!

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi x9 u sattım :)) Motorsuz kaldım :p

Bir arkadaşım askere gidecek apache sini bana bıraktı. Ne özlemişim vites değiştirmeyi torku hissetmeyi ya :) Ama lastikleri irc durmuyor.
Michelan abi ötesi yok.

has....tir...:queen: aga napıyon yav...pusulyaı rotayı bi tuturamadın...her rüzgarda esen her yelden nem kapıyosun satıyosun...:cherry:

tamam sen vitesli özledin...gel yavrum beriye o zaman...seni artık cbf 500 keser...:cat:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
has....tir...:queen: aga napıyon yav...pusulyaı rotayı bi tuturamadın...her rüzgarda esen her yelden nem kapıyosun satıyosun...:cherry:

tamam sen vitesli özledin...gel yavrum beriye o zaman...seni artık cbf 500 keser...:cat:

Abi çok sıkıldım scooter işinden illa bacaklarmın arasında olucak motor :)
Şaka bir yana x9 Çok üzdü abi yaptığım masrafla 2.el cbf alırdım walla, biliyorsun kıllık paraylamı :)
Abi motoru verdim araba aldım, Şu yaz sezonu geçsin Sıfır diyorum yeni kasa apache alalım :p Yada cbf150 walla abi büyük motor istemiyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi çok sıkıldım scooter işinden illa bacaklarmın arasında olucak motor :)
Şaka bir yana x9 Çok üzdü abi yaptığım masrafla 2.el cbf alırdım walla, biliyorsun kıllık paraylamı :)
Abi motoru verdim araba aldım, Şu yaz sezonu geçsin Sıfır diyorum yeni kasa apache alalım :p Yada cbf150 walla abi büyük motor istemiyorum.

ooo olm bu değirmenin suyu nerden geliyor anlamıyorum...tamam Nişantaşı Teşvikiye çocuğusun anladık ama nasıl oluyorda oluyor...:psermayeyi hep kediye yüklüyon aga...arabayı nereye parkedi,cen oralarda tam eziyet...hakkında hayırlısı...:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
ooo olm bu değirmenin suyu nerden geliyor anlamıyorum...tamam Nişantaşı Teşvikiye çocuğusun anladık ama nasıl oluyorda oluyor...:psermayeyi hep kediye yüklüyon aga...arabayı nereye parkedi,cen oralarda tam eziyet...hakkında hayırlısı...:rendeer:

Değirmenin suyu çalışmadan geliyor abi ne kazansak motora yatıyoruz :)
Arabayı kapıya çektim hafta da 1 biniyorum, motordan vazgeçermiyim abi ben ya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Değirmenin suyu çalışmadan geliyor abi ne kazansak motora yatıyoruz :)
Arabayı kapıya çektim hafta da 1 biniyorum, motordan vazgeçermiyim abi ben ya

Motosikletci bu hastalıktan kurtulamıyor ...virüs gibi bişey...panzehiride yok...bi ara gelcem aga şu tavukcu var ya karşındaki orda tavuk yiyelim...aradığın akşam canım çok sıkkındı aga...sorry baby...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

öncelikle geçmiş olsun ve bir an evvel o lastikleri değiştir. eski bir sanayi sitesi Ustası olarak şunu söylemeliyim, lastikler bilinenin aksine sıcağın etkisi ile çok çabuk oksitleniyor ve gevrekleşerek özelliklerini kaybediyorlar. Bazı arkadaşlarım: ''stepnem sıfır abii'' derler ve cevabım şu olur. kaç yıldır sıfır durumda? Normalde 2 seneden yaşlı lastikler aşınma durumlarına göre değiştirilmeye başlanmalıdır. 5 yıldan eski lastik özelliklerinin çoğunu kaybetmiş olur.

Bu arada, bazı büyük mağaza ve firmalar inanılmaz lastik indirimine gidiyorlar. Kesinlikle üretim zamanına bakınız. Zaten miadı dolmuş ve ıskartaya ayrılacak olanı satıyor olabilirler.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Sonuç: 4 Ağustos 2010
Arkadaşlar, Yoğun yazışma ve çabalarım sonucu yetkili kişilere ulaşıp derdimi anlattıktan sonra. Ön Lastiğim PİRELLİ tarafından DEĞİŞTİRİLME kararı verildi. Şastiğin gümrükten gelmesini 2 Ay kadar beklediysemde, Mototaş ön lastiği ücretsiz olarak değiştirdi.

Her ne kadar Pirellinin bu kadar çabuk deforme olan lastiği bana hayal kırıklığı yaşattıysada, ürünlerinin arkasında durup değiştirmeleri beni memnun etti. Eski lastiğide incelemek üzere teslim aldılar.

Motorumuda satmıştım, Lastikler yeni sahibine yaradı ;=)

Not: başta Mete-Han olmak üzere Bu forum sayesinde Lastiklerim değişti. Teşekkür ediyorum.
 
Katılım
19 Haz 2010
Mesajlar
144
Bu konunun üzerine gitmeye karar verdim. Şimdi 350 tl cebimden boşa para çıkmasını istemiyorum. Ancak lastikleri söküp Pirelli Bölge Müdürlüğüne nasıl götüreceğim onu bilemiyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

img1091u.jpg


Son hali.

bu asfalttan olacak bi şey değil usta bu yoldaki bi cisimden olacak biseyde degil usta(çünkü bu lastigin bu hale gelmesi için büyük bi cisim olması lazım o kadar büyülükteki cisimide görürsün zaten yani üstünden geçtiysen hissedersin) bu kasıtlı yapılmıs bişey:wiinkk:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
bu asfalttan olacak bi şey değil usta bu yoldaki bi cisimden olacak biseyde degil usta(çünkü bu lastigin bu hale gelmesi için büyük bi cisim olması lazım o kadar büyülükteki cisimide görürsün zaten yani üstünden geçtiysen hissedersin) bu kasıtlı yapılmıs bişey:wiinkk:

Aynı sorunu yaşayan 7-8 arkadaşım daha sayabilirim sana,
o halde ne tesadüftürki hepimiz PİRELLİ kullanıyoruz, hepimizinde problemi aynı bıçakla kesilmiş gibi.
Ya da biri tüm pirelli lastik kullananları bulup faça atıyor ::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst