- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Abi x9 u sattım) Motorsuz kaldım
![]()
Bir arkadaşım askere gidecek apache sini bana bıraktı. Ne özlemişim vites değiştirmeyi torku hissetmeyi yaAma lastikleri irc durmuyor.
Michelan abi ötesi yok.
has....tir...:queen: aga napıyon yav...pusulyaı rotayı bi tuturamadın...her rüzgarda esen her yelden nem kapıyosun satıyosun...:cherry:
tamam sen vitesli özledin...gel yavrum beriye o zaman...seni artık cbf 500 keser...:cat: