- Katılım
- 26 Eyl 2010
- Mesajlar
- 125
- Konu Yazar
- #1
Scooterımı alalı 100 km oldu ve hem çok sert olmasından hem de ıslak zeminde kaygan olduğu söylendiğinden dolayı(ıslak yola çıkmadım henüz) scooterın üzerinde bulunan naylon lastikleri bugün Michelin City Grip ile değiştirdim. Motoru aldığım bayi elemanlarına, servis elemanlarına, ordaki 5-6 müşteriye alay konusu oldum resmen. Kimseye neden değiştirdiğimi anlatamadım. Hepsi hayatlarında ilk defa lastiğin keyfi olarak değiştirildiğini görmüşler. Hem de yeni lastiğin. Ben de para batıyordu, birazını sobada yaktım, kalanıyla lastik aldım dedim en son soran kişiye. :mrgreen:
Müşterilerden biri "ben yıllardır fabrika lastiğini kullanıyom, bişi olduğu yok" dedi, motoruna baktık, lastiğin yanaklarındaki çatlaklara şaşırdım kaldım. Adama lastiğin 3 vakte kadar yarılır gör bak dedim. Hiç bakmamış bile lastiğine, görünce şaşırdı yarıkları.
Müşterilerden biri "ben yıllardır fabrika lastiğini kullanıyom, bişi olduğu yok" dedi, motoruna baktık, lastiğin yanaklarındaki çatlaklara şaşırdım kaldım. Adama lastiğin 3 vakte kadar yarılır gör bak dedim. Hiç bakmamış bile lastiğine, görünce şaşırdı yarıkları.