Lastik değiştirdim, alay konusu oldum

Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Biz türk lerın bır hastalıgımıdır nedır ben anlam veremıyorum bu ınsanlara.
İlla o malzeme, arac gerec herneyse ıste tamamen kullanılamaz hale gelene kadar zorlamak dusuncesınde zıyan olmasın dıyemıdır nedır?
Sen dogru olanı yapmısın, torba degıllerkı buzesın konusuyorlar varada, yogada bos ınsanlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst