Başlangıç motorunu geçtim ben ikinci motorum olarak da düşündüklerim arasına aldım GV250'yi açıkçası. Fuarda üstüne de bindim, 250cc bir alete göre sanki 650cc curiser gibi duruyor, hele aksesuarlarla daha da çekici hale gelmişti. 150cc'den sonra Honda Eğitimindeki Hoca da 250cc iyidir demişti. Zaten ekonomik olarak da gücüm buna yetiyor en fazla. Ben ciddi ciddi ikinci motorum olarak düşünüyorum. Ha bu arada cbf150 ile de harika bir başlangıç yaptım onu da rahatlıkla yeni kullanıcılara tavsiye ederim.