- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
Bugün bindim ikisine de..Hyosung'da değil vites değiştirmeyi vites pedalına bile zor ulaştı ayağım..bacaklarım kalın ve uzun olduğu için depoyu saramadım ve ayaklarım açıkta kalır gibi bi tuhaf oldu..kısaca beğenmedim..Benim gibi dombili insanlara göre değil bence gv 250..
venoxa bindiğimde ise oturuşu ve sağ - sol pedallara ulaşmam daha kolay gibiydi..ama bana göre en büyük eksisi gidonu..o ne öyle yav racing motor gibi bir tutuşu var..öne doğru eğilme hissi veriyordu..
haa hyo nun gidonu alıp venox a takarsak mesele kalmaz gibi geliyor..birde aayak peglerini biraz ileri aldırmak lazım sanırım..
satıcı adam ise ısrarla orjinalitesini bozmamak gerekir deyip durdu..
birde virago 535 e bindim..o hyo nun yanında küçük geldi gözüme yav..
son olarak VL 1500 Intruder a bindim :mrgreen: ahhh ah...
venoxa bindiğimde ise oturuşu ve sağ - sol pedallara ulaşmam daha kolay gibiydi..ama bana göre en büyük eksisi gidonu..o ne öyle yav racing motor gibi bir tutuşu var..öne doğru eğilme hissi veriyordu..
haa hyo nun gidonu alıp venox a takarsak mesele kalmaz gibi geliyor..birde aayak peglerini biraz ileri aldırmak lazım sanırım..
satıcı adam ise ısrarla orjinalitesini bozmamak gerekir deyip durdu..
birde virago 535 e bindim..o hyo nun yanında küçük geldi gözüme yav..
son olarak VL 1500 Intruder a bindim :mrgreen: ahhh ah...