Kymco Venox & Hyosung GV 250 Müsabakası

250 cc Cruiser olarak hangisi daha iyi?


  • Kullanılan toplam oy
    433
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
5
arkadslar gv 250 ye lafım yok ama vıtes gecmeme ve gaz kesme problemlerı yasanmadı dııl.kymco kullananların yurt dısındakı topıklerıne baktıgımda pek sorun goremedim dogrusu.hatta dıkkatımı cekktı sadece eksoz muhabbetlerı wardı adamların.tek yapacagınız masraf her yıl yag ve bujı.oda nerdeyse her motor ıcn gecerlı.genel kaanatım su adamlar topıklerde sadece muhabbet edıp lay lay yapıolar.bu arada gv yıde yerden yere vurmayalım oda hakkını werır
:rendeer:

he unutmadan kymconun tek eksıklıgı reklam ve tanıtım...yoksa avrupa zaten kymco kullanıo...aradakı metal yogunlugu farkıda dıkkat cekmıo dııl.nerdeyse 30 kıloluk bı fark war.bu metal kalıtesımı yoksa metal kalabalıgımı.mantıklı dusunursek 10-15 kılodan bahsetmedıgımıze gore metal yogunlugu ve kalıtesıde war...ama cekıse bakarsak gv yı aratmıyo...gerıe kalan tek farkta fıat... yakıtı gecelım zaten pek fark yok... paran varsa kymco derım
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
venox 250 arayan varsa düşük kmli bayiden tertemiz siyah var ...Kızıltoprakta İstanbul Motorda...tam FB stadın karşısında..inanılmaz temi zkelepir...sahibinden.comda ilanıda var...ben geçen inceledim bayıldım...sanki dragstar 650 gibi ağırlıktaydı...250 cc o makinayı nasıl taşıyor anlamıyorum...
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
venox çok güzel ama tr de büyük bir risk ikinci elde 5.000 ytl ye kadar mevcut .
bi ara çok düşündüm fakat vazgeçtim...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Venox 250'i Hyosung'la mı kıyaslıyorsunuz?.. Kimse kusura bakmasın ama ben buna gülerim!! :cherry:

Venox'un karşılaştırılabileceği 2 makine var. Yamaha Dragstar 250 ve Suzuki Intruder 250..

Bu karşılaştırmalarda bile Venox 1-2 adım önde!!
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Venox 250'i Hyosung'la mı kıyaslıyorsunuz?.. Kimse kusura bakmasın ama ben buna gülerim!! :cherry:

Venox'un karşılaştırılabileceği 2 makine var. Yamaha Dragstar 250 ve Suzuki Intruder 250..

Bu karşılaştırmalarda bile Venox 1-2 adım önde!!

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:

 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Venox 250'i Hyosung'la mı kıyaslıyorsunuz?.. Kimse kusura bakmasın ama ben buna gülerim!! :cherry:

Venox'un karşılaştırılabileceği 2 makine var. Yamaha Dragstar 250 ve Suzuki Intruder 250..

Bu karşılaştırmalarda bile Venox 1-2 adım önde!!

venox çok güzel kimsenin de kötü dediği yok ki zaten.
ayrıca karşılaştırma yıllar önce işin uzmanları tarafından yapılmış.
acaba tr de neden tercih edilmiyor. asıl soru bu ?
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
20
Aynı ikilemde kalan tek insan ben değilmişim demekki. Gv 250 ile venox arasında gidip geliyorum... Haziran ayına kadar bakınıp hangisine gücüm yeterse onu alıcam.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
venox çok güzel kimsenin de kötü dediği yok ki zaten.
ayrıca karşılaştırma yıllar önce işin uzmanları tarafından yapılmış.
acaba tr de neden tercih edilmiyor. asıl soru bu ?

bencede venoxu asla hysung ile karşılaştırmayın..kymco markası da çok bilinen japon markaları ile eş değerdir.
venox uda hysung uda inceledim.en basitinden kullanılan civatalar celik hortumlar bile kalitesini ortaya koyuyor.
zaten 250 cc motor gibide durmuyor..kaslı yapısından ötürü 600 cc lik heybetinde..

türkiyede tercih edilmiyor nedeni fiyatları.sıfırı 9000 ytl civarlarında.bunu verecek olanda bir kaç kez düşünüyor tabi.üste biraz daha ekleyip daha yüksek cc almak mantıklı duruyor
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
22
Hyosung ta bu aralar esen marka ve patent terörü açıkçası beni epey soğuttu markadan, kuralkan S&T kanuni olarak devam ettiriyor, global motor dava acmış falan, oraları beni ilgilendirmiyor, bir de tabi servis olayı epey düşündürdü beni, ortalıkta bi suru mesaj dolanıyo, eski hyosung servisleri kapanıyo, S&T servisleri de hyosunglara bakmıyo diye. Eskiden beridir hyosung alacağım diye düşünürdüm ama sanırım artık vazgeçtim, maalesef marka üzerindeki bu hareketlilik güvenilirliği sarstı, olan hyosungculara ve benim gibi hyosung almak isteyenlere oldu, dediğim gibi motorlar çok güzel ama iş parasını verip almakla bitmiyor.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
bugün gv 250 ye baktım bayiide. motor güzel fakat takliti o kadar çok çinli varki gv 250 yr benzeyen, açıkcası beni baya bir düşündürmeye başladı. venox ta sanırım honda nın bir modeli ile ile birebir aynı. hala kararsızım. 2. el bir kaç tane temiz gv 250 ve venox buldum. arada 2000 ytl civarında fark var. gv 250 3750 den başlarken venox 6000 ytl den başlıyor 2. elde. hyosung un 250 lik naked modelide hoşuma gitmeye başladı. bu arada yeni yamaha x-max 250i çıkmış farklı bir tarz olsada oda çok kullanışlı bir motor. kafam karışık bakalım ne alıcam...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
bugün gv 250 ye baktım bayiide. motor güzel fakat takliti o kadar çok çinli varki gv 250 yr benzeyen, açıkcası beni baya bir düşündürmeye başladı. venox ta sanırım honda nın bir modeli ile ile birebir aynı. hala kararsızım. 2. el bir kaç tane temiz gv 250 ve venox buldum. arada 2000 ytl civarında fark var. gv 250 3750 den başlarken venox 6000 ytl den başlıyor 2. elde. hyosung un 250 lik naked modelide hoşuma gitmeye başladı. bu arada yeni yamaha x-max 250i çıkmış farklı bir tarz olsada oda çok kullanışlı bir motor. kafam karışık bakalım ne alıcam...

Senin kafan cidden çok karışmış.Hyo ile kymco'yu anlarım da xmax 250i ne alaka:p 250'lik naked hyosung iyidir ben R modelini kullanmıştım.Xmax için yeni de olsa enjeksiyonlu da olsa sorunlu diye duydum...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
kimko hio kimko hio burada intruder 250 üvey evlatmı ya kimse bahsetmiyor kimkodan da hio danda iyi iken ayrıca :)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
4
yüksek cc olsa herzaman suzuki derim ama 250 cc kapışmasında kymco ,yedek parça sorunu olmasa daha ii olur
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Yahu suzuki 250 cc cruiser da su soğutmalı şaftlı tel jantlı cruiser olarak inanılmaz güzel bir makine ama burada hio kimko başka birşey yok sanki suzuki burada hiç sıralamaya giremez gibi olmuş diyorum ki iyi dikkat edin suzuki bu sıralamaya girer hemde fena girer ona göre :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Venox 250'i Hyosung'la mı kıyaslıyorsunuz?.. Kimse kusura bakmasın ama ben buna gülerim!! :cherry:

Venox'un karşılaştırılabileceği 2 makine var. Yamaha Dragstar 250 ve Suzuki Intruder 250..

Bu karşılaştırmalarda bile Venox 1-2 adım önde!!

bilgi sahibi olmadan fikir sahbi olunmaz .. hiç dragstar 250 veya honda rebel250 kullandınmı.. ben her iki motoruda kullandım hem venox hem gv 250 bu motorları sulu götürür susuz getirir..

250 kılasmanında eğer bi kıyaslama yapılacaksa venoxun rakibi hyo, hyonun rakibi ise venoxtur.. diğer japonlar ne fiyat nede performansarı ile bu iki motora yanaşamaz bile..

görünüşleri biraz değişik bu iki motorun ilk mesajımdada demişim .. fiyat/performans kriterigöz önüne alınarak hyo öne geçer . ama venox da yabana atılacak motor değildir. dragstar 250 120 km/h apığında titreşim rahatsız eder bu iki modelde hissetmessin bile..

Muğla Mt larak arkadaşlarımızda hem gv 250 hem venox hem dragstar 250 ile beraberce geziler yaptık. Mehmet omurcalı abimizin 250 lilik dragstarını baya bi kulandık. venoxla tanışıklığım gv den eskiye dayanır. mamaris fethiye arasını 2 kere yaptım bu motorla.. İstanbulda gv 250 yi 7 gün boyunca yaklaşık 700 km kullandım. arıca aha önce virago250 de bindim.. Hiç biri ktü makine değildir.. ama 7000 ytl civarna sıfır alacağın gv ile boy ölçüşemezler..
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Yedek parça sorunu bunların hem hepsinde var hemde yok
Adamın elinde o an yedek parça varsa sorun yok yoksa birkaç hafta beklersin bu hep böyledir değişmez

Kimkonun stoğu fena değil hyo da öyle sayılır ama eğer ellerinde parça yoksa 1 ayı unut derim

japonlarda farklı mı hayır aslında o da aynı yoksa 1 ayı unut yada paran varsa uçak kargosunu ve fazladan gümrük komisyonunu fiyata yansıtsınlar o zaman üç yada 4 günde elinde :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Anlamadığım nokta 2008 enjeksiyonlular sözde yarım enjeksiyonmuş(kimilerine göre öyle birşey olmaz,ya vardır ya yoktur)ki bir çok 2009 st ilanında dikkat ettim TAM enjeksiyon deniyor.ST nin yarım enjeksiyonlusu benim xt660tan fazla yakıyordu?Bana öyle geliyor ki kanuniciler yine tam yarım çeyrek gibi kelime oyunlarıyla işin tadını kaçıracaklar aynı devir kesici var diye tanıtıp millet yine krankı eline alıncaya kadar...enjeksiyonda aynı hikaye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst