- Katılım
- 16 Mar 2008
- Mesajlar
- 5
arkadslar gv 250 ye lafım yok ama vıtes gecmeme ve gaz kesme problemlerı yasanmadı dııl.kymco kullananların yurt dısındakı topıklerıne baktıgımda pek sorun goremedim dogrusu.hatta dıkkatımı cekktı sadece eksoz muhabbetlerı wardı adamların.tek yapacagınız masraf her yıl yag ve bujı.oda nerdeyse her motor ıcn gecerlı.genel kaanatım su adamlar topıklerde sadece muhabbet edıp lay lay yapıolar.bu arada gv yıde yerden yere vurmayalım oda hakkını werır
:rendeer:
he unutmadan kymconun tek eksıklıgı reklam ve tanıtım...yoksa avrupa zaten kymco kullanıo...aradakı metal yogunlugu farkıda dıkkat cekmıo dııl.nerdeyse 30 kıloluk bı fark war.bu metal kalıtesımı yoksa metal kalabalıgımı.mantıklı dusunursek 10-15 kılodan bahsetmedıgımıze gore metal yogunlugu ve kalıtesıde war...ama cekıse bakarsak gv yı aratmıyo...gerıe kalan tek farkta fıat... yakıtı gecelım zaten pek fark yok... paran varsa kymco derım
:rendeer:
he unutmadan kymconun tek eksıklıgı reklam ve tanıtım...yoksa avrupa zaten kymco kullanıo...aradakı metal yogunlugu farkıda dıkkat cekmıo dııl.nerdeyse 30 kıloluk bı fark war.bu metal kalıtesımı yoksa metal kalabalıgımı.mantıklı dusunursek 10-15 kılodan bahsetmedıgımıze gore metal yogunlugu ve kalıtesıde war...ama cekıse bakarsak gv yı aratmıyo...gerıe kalan tek farkta fıat... yakıtı gecelım zaten pek fark yok... paran varsa kymco derım
Son düzenleme:
