Ben yarından itibaren 9 gün yokum.Tatile çıkıyorum.
Yaşasın tatilllll
Arkadaşlar bu ara İsmail'in aldığı makinadan bende düşünüyorum ama herifler benim
hakiki caponumu
ölmüş eşek yerine koyuyorlar.Hep beraber bi el atalımda uygun bişiylere yapsınlar alalım yaw.
Grup tamamen çapır olur o zaman.Kanımca.
Mobilet tipli motorlardan da kurtulmuş olursunuz.:mrgreen:
Daha olmazsa satalım benim motoru peşin para pazarlık edelim.Hadi yardımcı oluveen ne olur

ale: