[Kütahya - MT]

Katılım
20 May 2007
Mesajlar
20
abi gideceksek haber edinde yalnız gitmeyeyim. ben sabah 6-7 gibi çıkmayı düşünüyorum. arkadaşlar mont, kask vs. ihtiyaçlarınız da yardımıcı olurum.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
115
Akşam 22 gibi gelinkayada yemekteydik
8/9 kadar arkadaş gayet tatlı bir şekilde Uşak istikametine geçtiler
hayrola gezi nereye idi.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Selam beyler ben döndüm.Metin motor harbiden çok güzel iyi günlerde kazasız belasız kullanmanı dilerim.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
beyler bugün zekiyi kaybediyoz artık evleniyoooooo

evet beyler zekiyide evlendirdik artık sıra kimde bu sefer lastik parasını baştan alcam sanırsam benim lastik bitti.artık zekinin eskimotorun lastige dalmayı düşünüyomda zeki bi balayından gelsin olmazsa
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Zeki kardeşime Eşiyle birlikte bir ömür boyu sağlık,mutluluk ve başarılar diliyorum.Allah bir yastıkta kocatsın.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Zeki sana bir ömür boyu mutluluklar dilerim...:rendeer:
Kütahya daki bu güne kadar olan en güzel ve
en ilginç düğün konvoyu seninki oldu..:cat:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
evet kardeşim allah bi yastıkda kocatsın ömür boyu mutluluklar inşallah hakkaten en ilginç konvoy seninki idi kardeşim hacerde tebrik ediyo
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm kütahya lı arkadaşlar,, pazar günü eskişehirden 2 motor lu olarak gelmeyi düşünüyoruz....kütahya da nerelere gidilir... bizi bilgilendirir misiniz...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
bütün dostlarıma iyi dilekleri ve düğünüme kattıkları renk için sonsuz teşekkürler. gerçekten mükemmel bir düğün konvoyu oldu.

merak etmeyin her zaman aranızdayım mustafacım sizden ayrılmak mümkünmü hepinize tekrar çok teşekkürler iyiki varsınız arkadaşlar................................
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Zeki,bu ara yeni motorun da hayırlı olsun bakalım.Allah kaza bela vermez inşallah.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
slm millet bu hafta cumartesi kamp yapalımmı müsaitseniz yer belirleyelim uzak olmazsa ufuk ve barış ta gelecek hadi bi organize olalım alp mudanya olursa ufuk ve barış olmaz duruma göre ayar çekem bu işe
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
slm kütahya lı arkadaşlar,, pazar günü eskişehirden 2 motor lu olarak gelmeyi düşünüyoruz....kütahya da nerelere gidilir... bizi bilgilendirir misiniz...


Selam arkadaşım.
Kütahya da Döner Gazinoya gidilir, Hıdırlık'a gidilir, Yoncalı'ya gidilir, Porsuk'a
gidilir, Enne Barajı'na gidilir, Ilıca'ya zaten gidilir, Frig Vadisine gidilir, vb...
Şimdilik aklıma gelen yerler buralar...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
valla benim bi hanıma sormam lazım izin verirse gelirim:mrgreen:

sağol hayati abi bu arada motoru sağolsun metin abem full yaptığı için bana pek iş kalmadı ama duramadım bişeyler yaptım gene motora nasıl olmuş

artcitz4cy8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst