[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
amanın kimsecikler yok ortada :
soran arkadaşlara hangi cevabı versem ki?

kız arkadaşın yok mu?
-yok.ben itü de okuyorum.(yani mazeretim var)
-haaa!yazık.


-kız arkadaşın yok mu
-var ama evde(lise psikolojisi)


-kız arkadaşın yok mu?
-ne öyle küçük görürmüş gibi? yok nolucak? şart mı olması? "yok mu" denmez ona öyle. "var mı" diye sorulur. kaba herif.


-kız arkadaşın yok mu?
-ödevi yaptım verim mi?


-kız arkadaşın yok mu?
-sie lan ..kızdan arkadas mı olur olm ..!



- kız arkadaşın yok mu?
- kime göre neye göre ?


- kız arkadaşın yok mu?
- maalesef, olsa dükkan senin..



- kız arkadaşın yok mu?
- senin var diye karizma mı yapıyon lan ! alırım ayağım altına ! doğru konuş, adam ol !



- kız arkadaşın yok mu?
- üzerinde çalıştığım biri var, yakında olacak inşallah.
- !!!*




- kız arkadaşın yok mu?
- olması ya da olmaması işte bütün mesele bu
- abi kendine gel,sadece var mı yok mu?
- seni mi yazayım listeye



- kızarkadaşın yokmu?
- ühüühühühüühü


-kız arkadaşın yok mu?
-var da kullanmıyorum.



-kız arkadaşın yok mu?
-yok, senin erkek arkadaşın yok mu?
-yok..
-hmm ne güzel *



-kız arkadaşın yok mu?
-var hem de 2 tane birini sana yapayım mı?


- kız arkadaşın yok mu?
- yok,ya senin?
- benim de.
- peki ya aykut'un var mıdır?
- ooo... onun hiç yok




VE BURASI TÜRKİYE


Titanic'de Türkler olsaydı

kim çarptı lan gemiyi.

-ya abi selim artistlik yapcam diye çarptı, çok yakın girdi buzdağlarına, ya üf ya.

-allah belanızı versin lan sizin, iki dakika aşşağıya indik, batırıdınz caanım gemiyi



_____________________________



lan selçuk gel lan, gel lan çabuk.

-nooldu lan?

-olum sarı *****le hatuna bak nasıl sevişiyor.

-anaaa, çıkar cep telefonunu çabuk, hadi lan internete koyarız.

-benimkisi 3310, o zaman kağıt kalem çıkar, çiziyoruz.

________________



evet sayın yolcularımız on kalem sadece bir milyon bitti mi bitmedi,
yanında da dikiş ipliği. şimdi sorabilirsiniz okyanusun ortasında ne
işimize yarayacak bunlar diye.

__________________



-kaptan napıyorsun lan geniş alsana şu vapuru.

-vapur değil hayvan, ulan titanic lan bu. batmaz, bak nasıl makas atcam şu buzdağlarının arasından hehehe.

-olm dikkat et, bak şu kadar insanın vebali üstümüze. aan****.

-yok bir şey azıcık sürttü yandan, sanayi de pasta atarlar geçer.

_____________



-sadece kadınlar ve çocuklar, zorlamayın lan, sadece kadınlar ve çocuklar. huoop ne diyom lan ben, nereye.

-abi arkadaş vardı, bakım çıkacağım ben.

-ağzını kırarım.

____________



-kaptan bir sorun var.

-nedir?

-batıyoruz lan.

-hass***** valla mı, inanmam?

-lan yalan mı söylicez.

-hahaha, batar mı olum titanic bu.

-lan olum, aşşa inip baktım, su alıyor lan, nah bu kadar delik var.

-hiç olur mu öyle şey, koskoca titanic lan bu, batmaz diye bindik, ben gemiden korkarım normalde.

-abi batıyor yalan mı söylicem lan, şakası olur mu lan bunun.

-ahhaha, ne ********* yicez lan. hangi ib*e yaptı lan bu gemiyi
hahahayt. sıç**k yani. hahahaha. nasıl batar lan, bana batmaz
demişlerdi hhahahhark. s***** lan ağzıma hhhhahahaha.

___________



kaptan aşşağıda baya büyük bir delik var, su alıyoruz.

-şurda beyaz çimento var, onunla kapatın şimdilik, sonraki limana kadar idare edelim, sonra sanayiye götürürüz.

______________



abi buzdagi geliyo be

- ööf öf

- neresinden baksan 4 trilyon eder bu gemi.. tam gobekten carpacak ba ba ba. tersanede de dogrultamazlar bunu.

- sigortasi bi$eyi vardir abi.. kamaraya gidiyorum cuzdani telefonu alayim

- bizim gocuklari al gel de u$umeyelim.. valizleri neden almiyorlar sandala anlamadim ki

__________________



nerde lan o, nerde ib*enin evladı, nerdeee.

-abi sakin ol, abi sakinleş, kimi arıyorsun.

-nerde lan geminin sahibi, nerde o şe**fsiz.

-abi bırak levyeyi uyma abi adama.

-nerde lan, insan olun azıcık, batacaksa batacak deyin lan şerefsizler.
delikanlı olun lan, batmayacak dediniz lan adi herifler.

-boşver abi, battık zaten, uyma sen ona.

-ya insanı sinirlendiriyorlar yeaa.

___________



kaptan gemi batıyor napıcaz

-oğlum önce kadınlar ve çocuklar

-abi boşver ben 2 flika ayarladım birinde sen birinde ben arazi olucaz

-lan şe**fsiz o filikalar 60 kişi alıyor

-olsun abi rahat rahat gideriz mehtaba karşı

________



abi gemi su alıyor

-oleyyy be , ulan adam amma tekme attı be,gel yusuf gel bak kickbox turnuvası seyrediyoz

-ama abi gemi...

-yav s****m gemisini bak amerikalıları yendik turnuvada

_____________________



valla nasıl oldu bilmiyorum, ordan birden bir buzdağı çıktı, ortadan girdi. ben kendi yolumda ilerliyordum.

-tamam abi sakin ol, su getirin, ne bakıyorsunuz lan, dağılın işte, çarpmış adam olmuş bitmiş.

-nerden geldi nasıl geldi allah allah.

-tamam abi sakin, fazla zarar yok zaten, iki çizik var.

-onca yıllık kaptanım, allah allah, nerden çıktı...

____________________________________________



ulan nooluyo, anaa, ulan anaa, yardık ya gövdeyi.

-kaptan iki saattir yırtıyorum bi taraflarımı.

-ne dedin lan, ne dedin uyarır insan.

-abi insaf yaaa, iki saattir aysberg var diyorum.

-ulan aysberg ne lan, aysberg saysberg diye zırlıyor dibimde. ne biliim
lan ben aysberg ne, buzdağı desene şuna, ben de aysberg deyince ufak
bir şey sandım, britanyanın köpeği. öysbörgmiş. cibilliyetsiz

___________________



abi ne yapıyorsun?

-buzdağı var.

-niye selektör yapıyorsun buzdağına.

-o çekilsin lan.

-abi manyak mısın? hadi abilik sende kalsın, kır yana biraz.

-olmaz lan, selektöre devam.

-abi evde kardan kadınla mı sevişiyorsun?

________________________



-hoop, nereye.

-biz de bineceedik.

-dingonun ahırı mı lan burası. titanic bu, turyol motoru değil.

-akbil vardı.

-hadi ikile.

-para geçiyor mu?

-allah allah.

-biletini nerden alabilirim.

-bela mısın?

-karı kız ortamı iyidir dediler de bana.

-yok full erkek burası.

-ama yalan söylemeyin lütfen bakın orda bir sarı çocukla bir kız sevişiyor.

-kardeşim gider misin? kapama titanic'in önünü.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alp kardeşim ne oldu sana kız meselesini fazla takma kafana bide mustafa abimin dedigi gibi yatarken biyerini açıkta bırakma kardeşim
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hacı cevabı buldum:

- kız arkadaşın yok mu?
- olması ya da olmaması işte bütün mesele bu
- abi kendine gel,sadece var mı yok mu?
- seni mi yazayım listeye

denize gidiyoruz dimiiii?
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
anca beni denize girmek kesecek heralde bi kumsalda güzelce güneşlenirsem normale dönerim heralde.:queen:heralde mudanya olur.....to be or not to be
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
ulen alp ulen alp ne denirki sana :mrgreen: allah seni yanımızdan eksik etmesin emi kardeşim
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah hep bereber nice yollar alırız arkadaşlar.bu ğün uykucular çoktu heralde İsmail dahi fayda etmedi???:mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Noldunuz arkıdeşler dün gitmemişsiniz balık yemeye...
Ben olmayınca boğazınızdan mı geçmiyooo.
Alp sana faydalı olcak başka şeylerde biliyom ben...
Akşama paylaşalım.:wiinkk:
Anladn sen onu.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
merak ettim şimdi abi?????

evet itirafım.com da olan şu itiraf çok hoşuma gitti.

pantharotsa; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 29; Ülke: İngiltere

Beraber çalıştığım İrlandalı'ya, şu hepimizin bildiği iki parmak arasından çıkan baş parmağı öğretip izahını yapıyorum. Anladım ki, biz Türkler kadar bu işi zarif yapan yok; salla dediğimde bilek yerine kolu komple sallıyor, kolun altını yalayacağına üstünü yalıyor ve üstelik hiç ses çıkartamıyor. İlim, irfan; laf. Bu Avrupa geri kardeşim, gerry.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
len alp senin hic işin gücün yokmu yok aslanım yok sen böyle giderse hayatını sadece motorunla tamamlayacaksın cünkü sadece o taşıyabiliyo seni sana karı kız dayanmaz valla
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah abi motorumla dostlarımla sağlıklı bi hayat, karı kız olur nasıl olsa:p
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
2
göbeği motor üstünde kesilen tüm arkadaslara selamlar..nihayet ben de yazmaya basladım..biras teknoloji düşmanlıımdan kaynaklanıodu bu arıza..gec olsun güç olmasınn..
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İsmail yeni oyuncağın hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Güle,güle iyi günlerde kullan...
Dün bi tur attım.Çok güçlü,Uysal ve titreşimsiz bir makine.İkizini de ben alabilirim...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
İsmail yeni makinen hayırlı uğurlu olsun kardeşim. :cat:
Allah kaza bela vermesin.
Savaş, aramıza hoşgeldin...:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ismail yeni motorun hayırlı olsun artık bi ip atarız senin motora ben geride kaldım mı cekeriz olur mu?:p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
foto670fq1.jpg


ROADSTAR LF 250
işte yeni makinem bu hepinize çok teşekkür ederim kusura bakmayın biraz geç cevap verebildim malum motorla ilgilenmekten dolayı.
savaşcım hoşgeldin ve teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst