[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşım hoşgeldin.....
beyler nerelerdesiniz......
ve mutlu son motorumu aldııııım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hoşgeldiniz bide kendinizi kısaca bi tanıtırsanız pek güzel olacak kanımca:queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ohho koca bi cumartesi-pazar geçmiş hiç mesaj yok.Bitmiş oolum bu topic.:p
Neyaparsınız,ne edersiniz,nerelerdesiniz yaw?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar Hepinize Mutlu Bir Hafta Diliyorum...
Hadi artık motorları alıp bi organize oluverem:)
Silkinin uyanın bi toplanalım.
Acayip ara verdik.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
hoşgeldin aramıza hayati abi hafta sonu program olsada sen zaten gelmiyorsunki bizimle ama bu hafta sonu muhakkkak bi gezimiz olacak bekleriz arkadaşlar ona göre kendinizi ayarlayın ben şimdi bi fikir öne süreceğim ok derseniz gidelim bursa yolunda kuru fasulye uyarmı
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
abi beni kısa yollar kesmiyo artık bursa bana uyar sanırsam özgürede uyar hadi yol yapalım beyler
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar,
uzun zamandır sizleri hep okuyorum. ismim Necip UĞUREL. ne iş yaparım derseniz motorsiklet satış, motor aksesuarları satış vs. TATA bayii. Tiren garı karşısı. her türlü ihtiyacınızda yardımcı olmaya çalışırım. bundan sonraki gezilere elimden geldiğince gelmeye çalışacağım.

görüşmek üzere.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
necip hoşgeldin bende mustafa senin yıkama makinasının servisi bu hafta bursa gezimiz olacak bekleriz hayati abi sen ????
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
2
merhaba arkadaslar
İsmim AKIN.
S.L.İ de memurum.
motorda daha acemiyim, hatta cömez bilem sayilirim. neyse insallah ilerde tanisiriz
bu arada hayati bey ben daha yeni kayit oldum sinav 25 agustosta. henuz polislerden kacmakla mesgulum yani:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
merhaba arkadaslar
İsmim AKIN.
S.L.İ de memurum.
motorda daha acemiyim, hatta cömez bilem sayilirim. neyse insallah ilerde tanisiriz
bu arada hayati bey ben daha yeni kayit oldum sinav 25 agustosta. henuz polislerden kacmakla mesgulum yani:)
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
O kaçmaları hepimiz iyi biliruk.Aslen Kütahyalı olanların bile bilmediği yolları öğrendiydim o zamanlar.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar ben nafiz elifoğlu hemen hemen çoğunuzu tanıyorum.net ısrar üzerine dükkandan eve taşıdım.çok güzel bir sohbet ortamınız var özgürün karadeniz maceralarını merakla takip ediyorum.bu hafta koca yayla domaniç üstü kuru göveç ve balık yedik harika bir manzara çimenler bile hala yeşil eğer bu pazar bi yere gidilecekse bende varım:)
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
nafiz abi o gittiğiniz yere gitmeyi düşünüyoruz gelecek olan tüm arkadaşları bekleriz pazar günü oyumuzu erken kullanıp saat 10 gibi buluşup 11 de yola cıkalım diyoruz
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
ok ben geliyorum pazar günü seçim nedeniyle tekel bayiler kapalı olacakmış herkes oyunu erkenden kullansın 10:30 okyanus-2 (ATATÜRK bulvarı) önünde toplanalım 11 de yola çıkılsın o zaman hadin bakam :)
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
20
hayati abi pache şu anda yok daha fakat yakın zmanda belki gelebilir. merhaba mustafa abi. şimdiden bişey söyleyemem am inş. gelmeye çalışıcam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst