[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi teşekkür ederim. siboplar değişecek parça bekliyorum bakalım abi.hafta sonuna inşallah hazır olur..
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alpcim canını sıkma benim motorum emrinde kardeşim deymez öle yüksek gerilim hatlarının tepesinde gezmeye falan bi motor için yapma bunu lütfen özgürden kurtulduk sıra sanamı geldi ne işin var o elektirik direginin tepesinde in aşşagı
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alpcim kardeşim degmez bi motor için emrine amade benim motor ne işin var yüksek gerilim hatları üstünde in aşşagı yapılır kardeşim sıkma canını etme
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
valla sıkmıyorum canımı bizim motor mondial garantisinde öle bizim parçalar özgürün ki gibi 1 hafta da gelmez...:pamanın özgür ün ayak seslerini duyar gibiyim ben kaçar...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
geçmiş olsun alpcim ben zaten tükkanda oturup duruyom istediin zaman gel al motoru git
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
beyler çooook teşekkür ederim bakalım parçalar gelsin hemen taktırtacağım ne zor oluyomuş böyle satıyım da seneye iyisini alayım diyodum ben motoru satmaktan vazgeçtim....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Günaydın [Kütahya MT]
Arkadaşlar nerelerdesiniz?Alp;Katırın işi bitmedimi daha?
Herkese iyi günler diliyorum.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ohhh! gel keyfim gel.İsmail ne kadar şanslısın yaw,biz bu sıcakta çalışırken,sıcaktan pişerken sen deniz muhabbeti falan ha.Çok kıskandım çook.:pr:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi sırayla hasta oluyoz motorla ben motor sırasını geçirdi inşallah bu akşama kadar ben de bu yaz gününde üşütmüşüm......
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alpcim geçmiş olsun bide diyosunki ben motoru takmıyom kafama takıyon işte bak hasta oldun takma kardeşim neyse tekrar geçmiş olsun esen kalın efenim
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
abi teşekkür ederim. siboplar değişecek parça bekliyorum bakalım abi.hafta sonuna inşallah hazır olur..


Geçmiş olsun kardeşim nazar değdi demek festivalde hatırlarsın diyordum maşallah senin motor çok sağlam çıktı diye neyse sağlık olsun parçalar deişince şıkırşıkır olur yine ama bize gsr600 ve dl650 lazım hala unutamadım o attığımız turları bir an önce almak lazım bugün kütahyaya geldim ızdıraptı yolculuk benim için :pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Alpaslan sen ve motorun ne alemde? ikinizde iyileştinizmi?Yoksa ikinize de hasta ziyaretine gelebiliriz.Hastaya çorba ve 95 oktan bir tas benzin sevabına:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah bu akşama motorum hazır bide rodajla ugraşacağız ama olsun abi az kaldı.
bora kaçırsak mıydık ki motorları ammada güzeldi beee
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar.
hayati bey sonunda başardımmmmmmm. zafer benim.
yaa ne zormuş buraya üye olmak. tam 3 haftadır uğraşıyorum. en sonunda kapıdan attılar bacadan üye oldum valla.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Akın hoşgeldin aramıza:rendeer:
Ben biraz uğraştıralım diye site yönetimini uyarmıştım da onun için anca oldu senin iş:queen:
Şaka bi yana sınav nasıl geçti?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst