Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
alpcim canını sıkma benim motorum emrinde kardeşim deymez öle yüksek gerilim hatlarının tepesinde gezmeye falan bi motor için yapma bunu lütfen özgürden kurtulduk sıra sanamı geldi ne işin var o elektirik direginin tepesinde in aşşagı
valla sıkmıyorum canımı bizim motor mondial garantisinde öle bizim parçalar özgürün ki gibi 1 hafta da gelmez...amanın özgür ün ayak seslerini duyar gibiyim ben kaçar...
beyler çooook teşekkür ederim bakalım parçalar gelsin hemen taktırtacağım ne zor oluyomuş böyle satıyım da seneye iyisini alayım diyodum ben motoru satmaktan vazgeçtim....
Geçmiş olsun kardeşim nazar değdi demek festivalde hatırlarsın diyordum maşallah senin motor çok sağlam çıktı diye neyse sağlık olsun parçalar deişince şıkırşıkır olur yine ama bize gsr600 ve dl650 lazım hala unutamadım o attığımız turları bir an önce almak lazım bugün kütahyaya geldim ızdıraptı yolculuk benim için r:
Alpaslan sen ve motorun ne alemde? ikinizde iyileştinizmi?Yoksa ikinize de hasta ziyaretine gelebiliriz.Hastaya çorba ve 95 oktan bir tas benzin sevabına:mrgreen:
merhaba arkadaşlar.
hayati bey sonunda başardımmmmmmm. zafer benim.
yaa ne zormuş buraya üye olmak. tam 3 haftadır uğraşıyorum. en sonunda kapıdan attılar bacadan üye oldum valla.
Akın hoşgeldin aramıza:rendeer:
Ben biraz uğraştıralım diye site yönetimini uyarmıştım da onun için anca oldu senin iş:queen:
Şaka bi yana sınav nasıl geçti?:silent: