her hangi bir ğün motorumla gezerken aşk başladı ve zınk diye durdum

Shot at 2007-07-24
ve birbirimizi çok sevdik ve evlenmeye karar verdik ama bu ilişki biraz beni kuruttu onuda biraz şişmanlaştırdı.

Shot at 2007-07-24
ama herşey yolunda idi ta kiii nikah memuruna evet diyene kadar ne bileyim kadınları bu sözün canavara dönüştürdüğünü.bunun adı da mutlu evlilikmiş???

Shot at 2007-07-24
ve bir hata daha bi çocugumuz oldu ama kime benzedi bilemiyorum?????

Shot at 2007-07-24
aman allahım oda ne bu bir kabusmuş heralde kıçım açıkta kalmış olmalııııı....