[Kütahya - MT]

Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
vay zeki aslanım seni aramızda görecekmiyiz uzun zaman oldu hadi hayırlısı arkadaşlar zekinin yazdığı programa uyuyoruz
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ben seçim gününü hesap etmemişim ya.Alın bak yine bi bahane buldum geziye gelmemek için:p Aslında o gün benim için gerçekten önemli Türkiyemizin kaderinin, dönüm noktası böyle bir günde ben gezide yemin ediyorum rahat edemem.:cyclopsan
Bayilerde kapalı olacağından;önceden alınan finduk,fistuk,%45 Volüm 70cc.Su katınca beyazlayan şeyden:mrgreen:ve TV benim vazgeçilmezim olacaktır o gün... Artık neticeler açıklandıkça:flower:böylemi olurum yoksa::ranntign::rantinp:böyle mi olurum bilemem.Ya da::deliir::böyle de olma riski var.Hayırlısı bakalım...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar kandiliniz mübarek olsun hepinizin o zaman pazar günü oyunu kullanıp vatandaşlık görevini yerine getiren arkadaşlar hemen soluğu okyanus 2 önünde alıyo ordanda yelkenler foraa :queen: hakkaten yauv bende özledim şöyle hep berabar gezmeyi bee

eh be hayati abi sana hiç bişey demiyorum abi...............................
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Benden programa ok. Ben varım ve hep buradayım.
Şimdiden karnım acıktı yavvvvf...:)
Hadi arkadaşlar bizimle gezmek isteyen herkes
buluşma yerinde ve buluşma saatinde bize
katılabilir... Hadi bakalım herkesi bekliyoruz...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
mustafa abi pürmüzle tüpü getireyim mi malum kurufasulye yiyeceğiz...:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet beyler son çağrı artık hayden toplanın gidem galiii

hayati abi den ses yok hala :queen:

ondan sonra bi arkadaşı daha aradım az önce gelemiyceni bildirdi geçerli bi mazerette sunmadı ama neyse :farao:

yapcak bişey yok kalan sağlar bizim şşş uyuyup kalman erkenden kalkın vatandaşlık görevinizi yerine getirin sonra dooğru buluşma noktasına gelin temammı :queen:

pürmüzmüüü heheheeeee ulen alp ulen alp :mrgreen::mrgreen::queen::queen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
beyler ben varım nafiz abi hoşgeldin seni de bekliyoruz mutlaka. hayati abi şimdi bize seçim ayagı falan yapma sen zaten gelmiyecektinki sen ne zaman geldin ki eskişehir dışında bi yere sen seçimi izle abi biz stresimizi atmaya gidiyoz sen evde stres yap bu arada alp harikasın koçum tüple pürmüz olmalı tabi mutlaka.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
tüm Kütahya MT ye sevgi ve saygılar
bir gün inşallah che kip gelicez ...
sen anladın onu hayati abim....
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
her hangi bir ğün motorumla gezerken aşk başladı ve zınk diye durdum:)

Shot at 2007-07-24

ve birbirimizi çok sevdik ve evlenmeye karar verdik ama bu ilişki biraz beni kuruttu onuda biraz şişmanlaştırdı.

Shot at 2007-07-24
ama herşey yolunda idi ta kiii nikah memuruna evet diyene kadar ne bileyim kadınları bu sözün canavara dönüştürdüğünü.bunun adı da mutlu evlilikmiş???

Shot at 2007-07-24

ve bir hata daha bi çocugumuz oldu ama kime benzedi bilemiyorum?????


Shot at 2007-07-24

aman allahım oda ne bu bir kabusmuş heralde kıçım açıkta kalmış olmalııııı....
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
alp valla iyi olmuş ve senin adına sevindim iyiki kıcın acıkta kalıp kabus görmüşsün gercek olsaydı halin ne olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst