[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
helal beyler tam gaz devam resimleri bekliyoruz yolunuz açık olsun yanınızda olamamak çok kötü yauv:pale:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
kimseler yok millet tatil moduna girmiş kışın daha çok görüşüyoduk heralde.....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ben de buradayım,inşaat bitti temizlik faslına girildi.Artık görüşürüz.Bizim gezginlerden bir haber varmı?
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
bizim adamlar karadenizde koybolmuşlar hic haber alamıyoruz artık tabiki bunun olacağı belliydi yola cıkanlara bi bakın ayarsız ve fırfır allah yardımcıları olsun
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
karadenizden karşıya geçip rusyaya irtica etmiş bizimkiler son haberlere göre:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ismail in motorun arka dişli saplamaları kırılmış köyün birinde tamir ettirmişler adamlarda misafir etmişler.en son alınan haber bu
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
milletbiz geldik kütahyadayız allaha şükür kazasız belasız döndük çok güzeldostluklar kurduk ve gerçekten hepinizi çoközledik oralara hep beraber motorlarla tekrar gitmek isterim resimleri enkısa zamanda yerleştircez kendinize iyi bakın bu arada 1800 km olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
arkadaşlar resimler istenmeyen sebeplerden dolayı bir gün gecikmeli kondu kusura kalmayın gali uşaklarum.....

yola çıkmadan önceki ilk resmimiz
dsc00006xz7.jpg


sarı memed e uramadan yola çıkmak yok
dsc00007pv8.jpg


yola çıktığımızda çektiğimiz ilk tabela
dsc00010av4.jpg


ilk kamp kurduğumuz KARASU
dsc00013mi1.jpg


kamp kuracağımız yer için bize yardımcı olan karasulu arkadaşlar ve bizzzzzzz
dsc00014cg6.jpg


motorları emniyete almanın en kolay yolu kendin bile çıkaracamayağın şekilde kuma sapla hehehehehe
dsc00017du2.jpg


doğa dedikleri şey bu olsa gerekkk
dsc00019mp1.jpg


ZONGULDAKKKKK memleketimm
dsc00022kd1.jpg


dsc00024fj7.jpg


dsc00028di4.jpg


bunlarda plaja nasıl inileceğini bilmeyen insanlar hehehehehehe ismail ve özgür
dsc00029xq2.jpg


dsc00030hx3.jpg


BARTINNN
dsc00037bc8.jpg


çok yakın zamanda kaybettiğimiz BARIŞ AKARSU' nun memleketi AMASRA gece orda olduğumuz için resim alamadık üzgünüz
dsc00039tq0.jpg


dsc00041vf9.jpg


sanırım ben çok uykucuyummmmm
dsc00046jc0.jpg


çadırımız ve motorlarımız bizim için en önemli araçlarımız
dsc00047cp8.jpg


dsc00055cq6.jpg

dsc00061ko0.jpg


dsc00067ko2.jpg


dsc00068jw9.jpg


resimlerinkalitesininçok düşük olduğunu düşündüğüm için ara versdim netleştiriyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Helal size bea.Kurtlarınızı iyice dökmüşsünüz anlaşılan.Aynı yoldan giden diğer yolculara sürüler halinde kurtlar saldırıyormuş.:queen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
özgürle çok mu dalga geçtik nedir yaw benim motor da bozuldu. ne yazık ki motorsuzzuuuuum.zaman geçmek nedir bilmiyo sanki kolumu bacağımı kaybetmiş gibiyim:salut: sizin motorlarla bi tur direkten dönüp gelsem olur mu......
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
buyur Alp çim.Emrine amade.Motorun nesi var siboplardan başka sorun da mı çıktı yoksa?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst