merhaba arkadaşlar, baktım kimse online degil bende msj bırkayım dedim.
eskişehirden mehmet ( kötüçocuk)
perşembeye kadar kütahyadayım, persembe günü eskişehirden gelme ihtimali alon arkadaş var. ben YAMAHA DT ile geldim. gezmek isteyen (özellikle arazi) arkadaslara katıla bilirim. Hayati hocamda tlf numaram vardi (silmediyse)