[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
alpcim malum benim mesai gece 2 de bitiyo süleyman abi hakkaten şu motoru
getirsene yauv bi bi tur bineriz artık direkten dönüp gelcem abi:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Alp;mesajını aldım.Akşam üzeri Özgür'le karşılaştık,mazeretimi o na beyan ettim.
esen kalın emi...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yok abim estafurullah bi şansını denesin dediydim::utangac:
esen kalın efenim
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
:mrgreen::p:queen::cherry:
ulen alp olmıcan abim sen kopardın gene beni sen çok yaşa emiii
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
süleyman abi ben ismail ben sana defalarca dedim bi mt nete bak diye ama neyse sonunda geldin bundan sonra beraberiz artık görüşmek üzere.
beyler bu arada bi çay içmeye gelmediniz ya bu hafta alacagınız olsun sizin esenkalın efenim
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
ismailcim ben geleceim dedim ama telefon içeride kalmış baya bi aramışsın beni :( kusura bakma kuzen ve eşi gelmiş zonguldaktan evde olmam gerekiyordu :( oki doki bide bu hafta sonu pazar günü ben büyük bir ihtimal çalışacağımama duruma göre bakalım... bide bu arada yeni imajımı şiddetle tavsiye ederim görmelisiniz :cherry:
sildim resmi oh olsun işte
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Özgür ne o le yaaaaaavffff...
Ölcek tavuklar gibim bakıyon.:p
Ama ölecek yolunmuş bir tavuk gibim...
:mrgreen::p:cherry::queen::)::koop::::xtongue:
Bu ne hal olummmmm. ::144::
Esen kalın efemmmmmmmm...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hakikaten hep beraber imaj mı yapsak ki kafaları kazıtalım mı?
sıfıra
yarına plan program ne var ben 12 den sonra katılabileceğim ama inşallah yetişirim.
esen kalın efenim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
ibraaam ekip tamam olum yavaş yavaş bunların hepsi kendi saçını kendi kesmeye başlıcak biz gibi:mrgreen: aferin özgür olcan sen olcan süper olmuş imajın :cat: hem yaz günü rahat olur serin serin jöle derdi yok berber yok ekonomiyede katkısı var canım:queen: alp saçları keseceen zaman gel büyük bi zevkle ben hallederim o işi:queen:

bu arada ekip kampta tabi ben kendi kendime yazarım cevaplarım artık akşama kadar :pale:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
len fırfır o fotograf koyulurmu olum nete hakkaten tüyü yolunmuş tavuk gibim bakıyon :)
zekicim bak ben burdayım tabi gece kampda idm ama şimdi işimin başındayım gerçi acil servisten yazıyom ama zaten acil servis adı üstünde işte:)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ya ben daha uyuyamadım yaw?????????
bi kerede şu kampa uyumaya gidelim

esen kalın efenim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
özgür sen bakma onlara kardeşim süper oldu süper arada bi değişiklik yapmak eyidir onlar kesemiyo ya öyle kıskanıyolar sen bakma onlara
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
ismail'inde yeni imajını görmenizi şiddetle tavsiye ediyorum arkıdeşler...
Adam bonusların tamamını harcamış...::144::
Bu arada en büyük FENER....
Nerden çıktı diye sormayın işte öle esti birden...:mrgreen:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
selamün aleyküm.eskişehirden sevgiler saygılar,asıl bağlı olduğumuz şehirdir kütahya,buraya yolu düşen ki aynı şekilde bizimde yolumuzun düştüğü kütahyadaki siz arkadaşlarla da tanışmak isterim..şimdilik hoşcakalın.
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
merhaba arkadaşlar, baktım kimse online degil bende msj bırkayım dedim.
eskişehirden mehmet ( kötüçocuk)
perşembeye kadar kütahyadayım, persembe günü eskişehirden gelme ihtimali alon arkadaş var. ben YAMAHA DT ile geldim. gezmek isteyen (özellikle arazi) arkadaslara katıla bilirim. Hayati hocamda tlf numaram vardi (silmediyse)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
neyse arkadaşlar saç imaj bunlar boş işler HAFTA SONU BOMBAYDIIIIIIIIII MÜĞKEMMELİ YAŞADIKKKKKK :D:D:D:D:D: SEVİYORUM HEPİNİZİ
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
::wish::::wish:: İyiki Doğdun Oktar ::wish::::wish::::wish::
Yedik, içtik ve eğlendik...
::fool:: ::cheeeeer::friends: ::jester:: ::dpac::
Ve kimler vardı kimler....
::sapkaa::::ressam::::xblink::::zencii::::angry2:: ::151::::cekic::::150:: ::140::::142::
Evet arkadaşlar dün Oktar Abinin doğum günüydü ve biz tam
kadro oradaydık. Bu güzel gece için Oktar abiye ve tüm ekibe
teşekkür ederim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst