- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
tamam arkadaşlar bekliyoruz geldik diye haberinizi
mustafaeser çok teşekkür ederim :rendeer:
arkadaşım hafta sonları geliyor genelde ama
ben bir telefon açar sorarım kendisine.
gelebilecek olursa ben size ulaşırım.
eğer size de uygun olursa ayarlarız bişiler.
görüşmek üzere :cat:
mustafaeser çok teşekkür ederim :rendeer:
arkadaşım hafta sonları geliyor genelde ama
ben bir telefon açar sorarım kendisine.
gelebilecek olursa ben size ulaşırım.
eğer size de uygun olursa ayarlarız bişiler.
görüşmek üzere :cat: