[Kütahya - MT]

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Evet fikirleri bir görelim, paylaşalım...
Hafta sonu ne yapacağımızı kararlaştıralım.:cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ahanda fikrim geldi.
15 Mayıs 2007 - 20:00
Osmangazi Üniversitesi - Merkez Yemekhane Önü
GECE YOLCULARI

16 Mayıs 2007 - 21:00
Anadolu Üniv. 2 Eylül Kampüsü
MOR VE ÖTESİ

Konserler için ;

Toplanma Yeri : Anadolu Üniv. Yunusemre Kampüsü Önündeki Otopark

Toplanma Saati : 19:30
ne yapalım.???
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Mustafa abi bakım yerine felan ne gerenk var.Kocaman dükkan var bizim.İçinde boyacı,kaynak elemanı ve diğer bütün işlerimizi yapacak elemanlar var.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konsere Bekliyoruz Millet...

Hadi toplanıp gelin... :wiinkk:

Gelecek arkadaşlar bana ulaşabilir ; 0 555 765 45 44 :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
biri bana konseri ne yapalım diye mi sordu :silent:
bence gelin gelin gelin :flower:
bakın çiftelerden bir aile geçenki konserde süpriz yapmışlardı.
çok ama çok memnun olmuştuk. siz gelirseniz sizin içinde memnun oluruz :cherry:
ayrıca ben diyorum ki volkana falan da uyarsa konserden sonra dönüşte falan bir şey yapmaya fırsat olmuyor :pale:
sizi yarın ya da bugün beklioruz :cat: tabi yettin artık diyeceksiniz ama bayan arkadaşları da getirirseniz sevinirim ::pembe::
siz organize olup buyrun gelin konsere. dediğim gibi erken gelin bişiler yapalım ::cheeeeer
gelince volkanı ararsınız artıkın. biz aramızda telefonlaşıp organize oluruz ::asker:: kalın sağlıcakla iyi sürüşler :king:

ayrıca ben diyorum ki konserden sonra dönüşte falan bir şey yapmaya fırsat olmuyor :pale:
volkana falan da uyarsa bence daha erken buluşalım :)


bir önceki mesajımı okudum da cümle eksik olmuş :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar sanırım bugünkü konser için ses yok.
Yarınki konsere mutlaka bekliyoruz. Çifteler'den de gelecekler...

Hep beraber toplanır muhabbet ederiz... :cat: Ardından konsere geçeriz. Ne dersiniz ?

16 Mayıs 2007 - 20:00
Osmangazi Üniversitesi - Merkez Yemekhane Önü
YAŞAR

:cat: :cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
heee gonsere gidem, domaniçe guru fasulle yimee gidem, sonrada pabıca çay içmeye gideriz :queen: (balatayı sıyırdım idare edin :sunny: ::23343:: ::deliir:: ) :mrgreen:

hakkaten napıyoz hafta sonu domaniçe gidiyozmu kuru fasulye yimee
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
heee gonsere gidem, domaniçe guru fasulle yimee gidem, sonrada pabıca çay içmeye gideriz :queen: (balatayı sıyırdım idare edin :sunny: ::23343:: ::deliir:: ) :mrgreen:

hakkaten napıyoz hafta sonu domaniçe gidiyozmu kuru fasulye yimee

:queen: :queen:

Ben kayışı çoktan kopardım. Ama yalnız değilmişiz... :flower: ::deliir:: ::pulp:: ::sapka:: ::fool::

--

Millet ; şimdi son sözünüz nedir? Ona göre buradan mekan ayarlayacam...

Çarşamba akşamı Konsere geliyo musunuz? Gelmiyo musunuz? :silent: :silent:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
volkan arkadaşları arıyoruz büyük bir ihtimalle geliriz

siyah limuzin bu arada arkadaşın gelmek isterse onuda getirelim
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi ibrahim gelemiyomuş programı varmış
özgür işteyim dedi saat 20:30 isten çıkacakmış
metin abi de gelemiyo

yaşar abi tamam dedi
ben ok diyorum bide
sen varsın mustafa abi
zekiden daha heber yok
hayati abidende
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst