- Katılım
- 18 Tem 2006
- Mesajlar
- 232
evet bu hafta sonu icin ne diyoruz hic ses soluk yok
ayrıca ben diyorum ki konserden sonra dönüşte falan bir şey yapmaya fırsat olmuyorale:
volkana falan da uyarsa bence daha erken buluşalım![]()
16 Mayıs 2007 - 20:00
Osmangazi Üniversitesi - Merkez Yemekhane Önü
YAŞAR
iyi akşamlar Kütahya.Muhabbetiniz bol olsun.
heee gonsere gidem, domaniçe guru fasulle yimee gidem, sonrada pabıca çay içmeye gideriz :queen: (balatayı sıyırdım idare edin :sunny: ::23343:: ::deliir:: ) :mrgreen:
hakkaten napıyoz hafta sonu domaniçe gidiyozmu kuru fasulye yimee