siyah limuzin bizde artçı çok merak etme siz gelince ayarlarız ama grup olarak yeni bir felsefemiz var 'artçı yok,sorun yok' :queen:
siyah limuzin arkadaiş bayan mı???şaka yapıyorum... oldwolf un dediği gibi artcı yok sorun yok
))))
özgür gevşeme hemen oolum artcı ilanını okumadınmı özellikler uyuyosa olabilir bi düşünürüz bakam:mrgreen:
Evet arkadaşlar ; MT-Esk.'i temsil eden bir bayan arkadaşımız Kütahya'da okumakta...(Di'mi Aytaç... :mrgreen: ) :queen:
Siz boşverin onu artçı fln almayın. Artçılığı ii değildir... :mrgreen::queen: :queen:
evet volkan haklısın :cat:
kütahyalılar sakın arkadaşımı kütahya mt li falan yapmayın o bizden esk mt den :mrgreen:
artçı konusunda da haklısın volkan arkadaşım :wiinkk:
yukarıda yazılanları okuduysan bu saatten sonra ben vaz geçtim arkadaşımın artçılığından :cherry:
geçen konsere giderken artçımdı ya hani işte o zaman arkamda otururken dönüp dönüp sana baktı![]()
hızlı gitme volkan yetişemio falan dedi :queen:
Evt. Artçılık konusunu unutalım... :mrgreen: :mrgreen:
Demek "Yetişemiyo" dedi.l: Bunu not ettim... :queen: :queen: