[Kütahya - MT]

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
yahu daa ne kadar katılıcaz .ispatı yukarıdaki resimlerde mevcut değilmi arkadaşlar...:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hayati abi olmuyo böyle ama geliyon iki resim çekiyon kaçıyon:mrgreen:

siyah limuzin bizde artçı çok merak etme siz gelince ayarlarız ama grup olarak yeni bir felsefemiz var 'artçı yok,sorun yok' :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
siyah limuzin bizde artçı çok merak etme siz gelince ayarlarız ama grup olarak yeni bir felsefemiz var 'artçı yok,sorun yok' :queen:

oraya gelince yalnız kalmamak için soruyorum :cherry:
mt nin aktif bayanlara ihtiyacı var :wiinkk:
ama artçılarda iyidir ya. lazım ara sıra :p
ayrıca yeri gelmişken bu akşam konsere gittik.
kütahyada okuyan bir arkadaşım da bizimle geldi.
çok sevdi grubu. kütahyaya geldiğimiz de o da bizimle takılacak.
artık başınıza bırakır dönerim eskişehire :queen: ilgilenirsiniz bi zahmet :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
siyah limuzin arkadaiş bayan mı??? :D:D:D şaka yapıyorum... oldwolf un dediği gibi artcı yok sorun yok :)))))
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
artcı fikri fena bir fikir değil aslında kütahya mt ne dersiniz :))))


logo denemeleri devam ediyor gönderdiklerim sonradan modifiye edilebiir bunlar sadece kaba çalışma arkadaşlar ona göre değerlendirin :)))

 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu son hali benim hoşuma gitti.Ayrıca Ay-Yıldız bölümü far'la çok güzel uyum sağlamış...:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
özgür gevşeme hemen oolum artcı ilanını okumadınmı özellikler uyuyosa olabilir bi düşünürüz bakam:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
özgür gevşeme hemen oolum artcı ilanını okumadınmı özellikler uyuyosa olabilir bi düşünürüz bakam:mrgreen:

ooo size kaldıysak yandık desenize :mrgreen:
ben de sizi kütahya mt die arkadaşıma anlatmıştım :cherry:
neyse kızcağıza söliim de hayal kırıklığına uğramasın size güvenip :p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet arkadaşlar ; MT-Esk.'i temsil eden bir bayan arkadaşımız Kütahya'da okumakta... :p (Di'mi Aytaç... :mrgreen: ) :queen:

Siz boşverin onu artçı fln almayın. Artçılığı ii değildir... :mrgreen: :) :queen: :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Evet arkadaşlar ; MT-Esk.'i temsil eden bir bayan arkadaşımız Kütahya'da okumakta... :p (Di'mi Aytaç... :mrgreen: ) :queen:

Siz boşverin onu artçı fln almayın. Artçılığı ii değildir... :mrgreen: :) :queen: :queen:

evet volkan haklısın :cat:
kütahyalılar sakın arkadaşımı kütahya mt li falan yapmayın o bizden esk mt den :mrgreen:
artçı konusunda da haklısın volkan arkadaşım :wiinkk:
yukarıda yazılanları okuduysan bu saatten sonra ben vaz geçtim arkadaşımın artçılığından :cherry:
geçen konsere giderken artçımdı ya hani işte o zaman arkamda otururken dönüp dönüp sana baktı :p
hızlı gitme volkan yetişemio falan dedi :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
evet volkan haklısın :cat:
kütahyalılar sakın arkadaşımı kütahya mt li falan yapmayın o bizden esk mt den :mrgreen:
artçı konusunda da haklısın volkan arkadaşım :wiinkk:
yukarıda yazılanları okuduysan bu saatten sonra ben vaz geçtim arkadaşımın artçılığından :cherry:
geçen konsere giderken artçımdı ya hani işte o zaman arkamda otururken dönüp dönüp sana baktı :p
hızlı gitme volkan yetişemio falan dedi :queen:

Evt. Artçılık konusunu unutalım... :mrgreen: :mrgreen:

Demek "Yetişemiyo" dedi. :pl: Bunu not ettim... :queen: :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Evt. Artçılık konusunu unutalım... :mrgreen: :mrgreen:
Demek "Yetişemiyo" dedi. :pl: Bunu not ettim... :queen: :queen:

volkannnn şaka yaptım sakın canım arkadaşıma bişi deme :cherry:
ilk günden pot kırmayalım :queen:

:cherry: ayrıca artçılık konusunu ben unuttum gitti :p
ama bakalım kütahyalı dostlarda unutacaklar mı :silent:

:cherry: :mrgreen: :cherry: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
siyah limuzin ben arkadaşına şahsen bi bakayım nasıl artcı olabilecekmi malum zor işdir artcılık korkma hemen direkten dönüp geliriz hayati abi bu arada dikkatini cekeyim sen senede bi,r defa resim koydun nete özgür bu calışma benim cok hoşuma gitti
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
evet özgür çalışmanın gideri var...
Artçılık konusunada son noktayı ben koyayım...nokta.:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
eeee kütahya mt haftaya ne yapıyoruz fikri gelen var mı?


tişörtten önce şunu yapalım mı ne derseniz.


isyanım şu dünyaya motora şöyle bi binemedim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
volkan arkadaşımın ricası üzerine ( yanlış anlaşılmasın rica
tamamen benim arkadaşımla ilgili sizle ilgili bir konu değil )
yani sizin motosikletçiliğinize sonuna kadar güveniyoruz:cat:
ama şimdilik size artçı önermekten vaz geçtim :queen:
şimdilik çok ama çok teşekkürler :rendeer:
en kısa zamanda tanışmak ümidi ile :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst