[Kütahya - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
tamam arkadaşlar bekliyoruz geldik diye haberinizi :)
mustafaeser çok teşekkür ederim :rendeer:
arkadaşım hafta sonları geliyor genelde ama
ben bir telefon açar sorarım kendisine.
gelebilecek olursa ben size ulaşırım.
eğer size de uygun olursa ayarlarız bişiler.
görüşmek üzere :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
hem zincirlerimi kırdım hem de ipimi kopardım...

:queen: :queen:

Ben kayışı çoktan kopardım. Ama yalnız değilmişiz... :flower: ::deliir:: ::pulp:: ::sapka:: ::fool::

--

Millet ; şimdi son sözünüz nedir? Ona göre buradan mekan ayarlayacam...

Çarşamba akşamı Konsere geliyo musunuz? Gelmiyo musunuz? :silent: :silent:

yarın Eskişehir'e damlayabilirim.yetti gari çalış,çalış... cinnetim geldi:pr:
::evil:::jocolor:::deliir::::angry2::::ranntign::rantinp:::karma::::sapka::::eviiil::::xs26::::cekic::::tartis::::150::::151::::158::
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
kütahya mt geldiğiniz için çok ama çok teşekkür ederiz :rendeer:
konser dolayısı ile ve aksilikler dolayısı ile pek bişi yapamadık :pale:
pek bişi değil hep beraber merkezde çay bile içemedik :salut:
neyse daha nice etkinliklerde görüşmek ümidi ile ii sürüşler :cat:
hayati abi sakin ol. fani şeyler bunlar değmez :cherry:
konsere gelen arkadaşlar arasında da yoktunuz :pale:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
kütahya mt akşam için fikrim geldi ne dersiniz?
cevaplar:
1 bunlarda geri vites hiç olmayacak mı
2 bunlar deli
3 bunlar yola doymaz abi hemen uzaklaşalım bizede bulaşmasın
4 hadi gidelim:thumleft:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
alpaslan hadi gidelim diye cevaplıyorum hayati abi kendine zaman ayırmak istiyorsun ama zamanı neden tek başına gecirmek istiyorsun aramızda ol artık dün gece icin ben bişey söylemek istiyorum yol mükemmeldi sadece bu ve ben emrah akcay komtanımıza teşekkür etmek istiyorum esk mt herşey gönlünüzce olsun
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kütahya MT üyeleri ; Eskişehir'e geldiğiniz için çok teşekkür ediyoruz.
Ayağınıza tekerinize sağlık! Sizlerle tanıştığımız için her zaman memnunuz... :cat:

En kısa zamanda tekrar görüşmek ümidiyle. Saygılar...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Kütahya MT üyeleri ; Eskişehir'e geldiğiniz için çok teşekkür ediyoruz.
Ayağınıza tekerinize sağlık! Sizlerle tanıştığımız için her zaman memnunuz... :cat:

En kısa zamanda tekrar görüşmek ümidiyle. Saygılar...

Volkan bu sefer sizde artıkın...
Ekibi topla ve hadi artık...:cat:

ya teyfur metin yaaaa kayada ne yapıyon bakem sen

Akşama anlatayım sana sımtıfacım sen iste yeter:farao::bounce::cherry::queen:

Beyler nerelerdesiniz...
Bir ses, bir nefes, hadi bakalım.
Akşamları beraberiz ama ara sıra da şu siteye
bi uğrayın bakalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alp soruna şöyle bi cvp vereyim hadi gidelim. :pr:::alkiis::::deliir::::blusssh:::xs26::::xs26::
Hakkaten o kayada ne yapıyon sen .:)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
başım kalkmıyor abi çok uykum var 3 te yatmaya insan alışık olmayınca böyle oluyor heralde.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet bende soruya cevabımı veriyorum

4-hadi gidelim :queen:
sımtıfacım geçmiş olsun bacanak
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ne bekliyos hadi gidelim :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: ulen birinizde geri vites olsun elektriklilennndenn


genelde benim motor balata sıyırıyor ammma nasıl olsa alıyonuz beni yoldan :D:D:D:D hem ben geri vites taktırmaya karar verdim yolda kalırsam geri geri giderim..
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
özgür senin motoya şükrü usta bakmassa moto cücan a götürelim biraz geç yapıyolar ama on numara olur.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
özgür sen geri vites taktırma.debriyajın zaten ileri viteslerın hakından gelemıyo hem bizde geri vites olmaz:pr: hadi nereye gidiyorsak gidelim alpcim sensiz bu sitede grupta eksık kalır sen sakın uyuma motosıkltın uzerınde uyuyabılıyomusun onu deneyelım:cat: sen basarısrsın bu işi
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
yok leyynnn ne geri vitesi bende olmaz oooo.... :) bide şükrü usta zaten bakımını yaptı yalnız motorda hala bi gariplik var yarın simava gidecektim malum maddi olanaksızlıklar hemde atelye yapacaz :D:D:D:D daha sonraya erteliyorum olmadı hafta içi birinize artçı olacak 3-4 gün motoru bırakacam şükrüye hem binsin hemde kafasına göre bişiler yapsın :D


he bide logo üstünde son oynamayı ve güzelleştirmeyi sabah yapacam cd ye çekecem sonra onu t-shirtlere bastıracaz yeterrrrrr ulennnnnnnn...a. ters p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst