[Kütahya - MT]

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
aha bi ilanda benden
1.70 boylarında esmer mavi gözlü
dalgalı saçlı en fazla 50 kilo:p
motorun arkasında oturmayı bilen
virajlarda yatmayı kalkmayı beceren
bi evin bi gızı zengin şımarmamış artçı aranıyor
müracat direkman bana
:queen: :mrgreen: :bounce:


ya süper bu ya. koptum valla.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
arkadaşlar takriben 1 saat önce bursa gezimizden geri döndük :) mukemmel yol yaptık toplamda 350km civarında... gayet keyifli bir gündü....resimler en kısa zamanda eklenecek..okyanus kabloyu arabada unutmuş o yüzden bu gün yapamadım.... yarın akşam resimler burada olacak.....,


bu arada arkadaşlar logo için oylama yapalım :)))) beğenilirse üstünde ufak oynamalarla tshirtlere basalım hemen...
ayrıca yorumlarıda bekliyorum ona göre değişik şeyler deneyelim..

 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
motor hyosung mu acaba
her neyse
logo güzel ama harflerin açılımını yapsak nasıl olur acep?

eeee kütahya mt köfteleri sindiremediniz heralde kimsecikler yok ortada
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
9
ohh sonunda parçalar geldi bence güselll t-shırt için ama yazılar değiştirilse daha da güsell olabilir :)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Yazıları üstte Motosiklet.net
Altta [Kütahya MT]
Şeklinde yazarsak daha uygun olur kanısındayım:bounce:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
sürekli değiştiriyorum taki birileri heh bu iyi çok hoş olmuş diyene kadar... evet hayati abi haklısın :) bööle daha iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
eline sağlık bomba olmuş tişörtün önünede ufak bi kütahya mt olursa bomba olur
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
olacak özgür bi ara sen yaptıklarını flash diske at gel benim dükkanda
kontrol eder karar veririz. olmaz mı?
Hem böylece herkesin görüşü de alınmış olur...
Nasılım...:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Valla bir hafta kadar aranızdan koptum Kütahya-Mt kendini aşmış yaw ne güzel t-shırt ler geziler felan en kısa zamanda aranıza tekrar döneceğim inşallah
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
abi tişört ve anblem olarak süper olmuş bence.hem metin abi benim tişörtüm nerde????????bursa resimlerini ne zaman koymayı düsünüyoz. bu arda tah sincim hoş geldin
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
tişörtleri ne zaman yaptıracagız .
kasklarıda böyle airbrush yaptıralım????

 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
İsmail Eskişehire gittiğim zaman alcem merak etme
allahın ayarsızı...:) Hem kaç beden giyiyon bi söyle
bakem bi sen bana...
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
9
t-shırt bence güselll ama herhalde sizz daha değiştirme yapacaksınızz yapın yapın onlarıda beğeniris ewelallah :cat:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
Bursa' Ya Doğru Esinti :)

bursa yoluna çıktıktan sonra ilk molamızı Tavsanlıda verdik... çorba mükemmeldi :p



ikinci molamız kimsenin adını bilmediği DOMANİÇ ten sonra elektriğin dahi olmadığı çok güzel bir yerdiiii herkes keyifliydi...





Bursa' ya az bir km kala gittiğimz yerin köftesi meşhurmuş inanın 4kilo köfte söyledik ve yedikk resim çekmek karnımız doyunca aklımıza geldi..



tekrar amaca ulaşmış karnımızıda doyurmuş olmanın verdiği sevinç ve mutlulukla geri dönüş hazırlıkları içerisindeyken..



gittiğimiz heryede bir akrabasını yada bir tanıdığını bulan oldwolf arkadaşımız bu sefer farklı bir şey buldu..........

 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
3
merhaba dostlar

artık bende aranızdayım bu yüzden mutluyum zira birliktelik güzelliği beraberinde getiriyor.mt grubunda tanıştığım çok dostum vardı birde eski dostum yaşar hoca...bursa gezinizi okuyarak resimlere bakıyorum hepinize sevgi ve selamlar:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
[/QUOTE]

Eski halindeki siyah beyaz motor silüeti baskıda daha net çıkar sanırım.Bence o daha bi hoştu.Alttaki yazıda ise MT nin açılımı olan Motosiklet Türkiye'yi vurgulaması açısından koymamız gerekiyor bence.Yani kısaca;

KÜMOK
[Kütahya MT]

Yazılırsa iyi olur.Benim kanaatim bu.Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili Aytaç her türlü öneriye açığız.Mühim olan en iyisine ulaşmak.
Arkadaşlar gezi fotoları da mükemmel.Elinize sağlık...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst