[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yol çok virajli idi arka teker virajdan çıkmadan ön teker başka bi viraja giriyodu ama on numara bi geziydi.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
48
tavsanli'ya yine bekleriz

selam hemsolar ya ben sizi daha once niye gormedim :pr: . bu pazar bizim oradan gecen sizmişsiniz butun personel cam onunde kuyruk olusturduk size bakmak için :D en kisa zamanda davet ediyorum hepinizi tavsanli'ya. cevre yolu uzerinde ozdag rest. ta calişiyorum mutlaka gorursunuz 25m tabela var :D
sizinle tanismaktan mutluluk duyarim :cat:

buarada super bi gezi olmus paylasiminiz için tesekkurler devamini bekliyrz. emeginize saglik
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
ben çooooooooookkkk eğlendim... çoook güzel bir geziydi 4-0 öndeyim :p.. birdahaki gezide amacım 10 a varmak ..... anlayanlar anladı :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: bi de gittiğimiz yerin adını yazdım :p



bu arada yeni resimler eklendi SAHİFE 51 de
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar ben bu hafta sonu %98.7 :p ihtimalle İstanbul'da olacağım...
Affımı istiyorum.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet arkadaşlar herşeyiyle gerçekten mükemmel bir geziydi ekipteki herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum tekrar tam bir ekip işi oldu gelemeyen arkadaşlar adına çok üzgünüm keşke sizlerde olsaydınız neyse bu ekip daha çok iş yapar hep beraber fazla üzülmeyelm:mrgreen: thunderace bi dahaki sefere senin orda veririz molayı artık

özgürrrrrrrrrr...........::evil:: anladın sen onu tenhada gıstırırım resimlerin devamını goy le bide gezi yazılarına açalım bi topik

ismailcim saol canım benim :rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
selam hemsolar ya ben sizi daha once niye gormedim :pr: . bu pazar bizim oradan gecen sizmişsiniz butun personel cam onunde kuyruk olusturduk size bakmak için :D en kisa zamanda davet ediyorum hepinizi tavsanli'ya. cevre yolu uzerinde ozdag rest. ta calişiyorum mutlaka gorursunuz 25m tabela var :D
sizinle tanismaktan mutluluk duyarim :cat:

buarada super bi gezi olmus paylasiminiz için tesekkurler devamini bekliyrz. emeginize saglik

Davetin için teşekkürler, bunu mutlaka değerlendireceğiz...
Bu topikte ve aramızda seni görmekten bizde mululuk duyarız.:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
9
bence de kütahyadaki herkesi toplayalımm tanışırım derim alooo hadi kütahya mt kim organize edecekse etsin bence ilk hedef kütahyada dolaşmak olsun :cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşım bence öyle bi toplanma yaparsak başımıza iş alırız valilikten izin felan gerekli sanırsam artı bide kütahya da çok fazla sorunlu tipler var motorlu, azımızın tadını hiç kaçırmayalım buluşmalarımıza bekleriz
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
efe_furkancım kütahyada bir senedir dolaşıyoruz zaten :) senide bekleriz toplantılara burdan takip edersin

oktar bey bursa dedi ama metin istanbulda ismaille özgür çalışıyo bu pazar bildiim kadarıyla nasıl olacak bilmiyorum önümüzdeki haftaya ertelenebilri gibi sankim bursa olayı
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Her ne kadar etkinliklere katılamasamda(nedenleri çoğunuzca malum) Bir karmaşa oluşmasını önlemek amacıyla söylüyorum,,,bu siteden duyuracağımız ortak bildiriye ayak uydurmakta yarar var diyorum:bounce: Kararları biz verelim...yani Kütahya MT Bu konuda demokratik düşündüğümü sanıyorum.Nedenine gelince;kararlara saygı duydum ...gelemesemde..... ama öncelikle sizin vereceğiniz, kararları önemsedim hep.
Yani şunu söyliyeyim kısaca;toplandığımızda oluşan çoğunluğun kararları geçerli olması lazımdır.
Burada altını çizerek söylüyorum bizim grupta kimsenin kimseye üstünlüğü yoktur...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
::unsure:: beyler ben bu sabah oktar beyle konuştum bursa diyo ama bi degerlendirelim derim aslında bi ara oktar beyi muayenesinde ziyaret edrsek iyi olur şöyle grup halinde zaten bursa işi olmassa bile tavşanlıdanda bi davetimiz var beyler bu hafta uygunda olabilir.:)
özgürcüm 5 :0 iyi bi skor ama unutma bide 1 : 0 lık bi skor var dimi
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hadi bakalım toplanalım...
Ama bu hafta ben yokum. Bi daha ki hafta sonu katılırım.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
perşembe günü 21:00 NASIL ARKADAŞLAR O ZAMAN[/QUOTE]
ŞAKRADA
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
alpciğim yarın derken tarih belirtirsen seviniriz ve hayati abi sende gelirsen cok iyi olacak sen biraz dertlisin gibi geliyor konuşalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst