Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Canım sıkıldı bi değişiklik olsun diye açtım gazı doğru Eskişehir.Bir iki akraba ve eş dost ziyaretinden sonra,Eskişehir MT den sevgili arkadaşlarımızı ziyaret ettim.Sağolsunlar geleceğimi haber alınca çayı hemen demlemişler.Bi güzel gitti ki sormayın.Buradan hepsine çok teşekkür ediyorum.Önümüzdeki günlerde müşterek bir ekşın için haber bekliyorlar...
Onların çektiği fotoları da sanırım kendi sitelerinde yayınlayacak Volkan...
vay vay vay hayati abi olmuyo böyle ama tek tabanca gazla git sen eskişehire hadi bakalım açtık soruşturmayı hakkında ilk toplantıda yargılamana başlanacak savunmanı iyi hazırla gel:cat: :queen:
bu arada arkadaşlar çavdarhisar resimlerinin kalanlarını alpin gezi yazılarında açtığı topiğe atıyorum ordan takip edersiniz ok.
hafta sonu yağmur olabilir ekipten fire de var sanırım ama karar sizin ben uyarım ama tam tekmil gidelim derim ben geç olsun hep beraber olsun bu hafta sonu kısa bi program olabilir şöyle toplu halde bi carefour falan :bounce:
hayati abi geldiğine sevindim görüşemediğimiz için üzüldüm inşallah bi dahaki sefere saygılar ve tüm kütahya MT ye sevgiler en kısa zamanda görüşmek dileğiyle....:bounce:
beyler napıyoruz yarın yaa hiç bişey olmazsa da yarın sabah 09:00 da buluşma yerinde (okyanus-2 atatürk bulvarı) toplanalım gezeriz yauv enne menne yaparız bişeyler olur ok.:cat:
hedefe varmıştık amaç taze alabalık yemekti...gördüğünüz havuzdan tutulan taze alabalığı inanılmayacak kadar lezzetli bir hale soktuktan sonra servisimiz yapıldı..... kurtlar gibi aç olan bizim sofrayı süpürmemiz fazla uzun sürmedi )....
okyanus balıkları baya bi besledi... daha sonrada beslediği balıkları yedik
giderken keşfettiğimiz bu köprüde dönerken mola verdik.. köprü yıkılmak üzere ama bulunduğu yer olarak baya güzel.....hatta bizi taşıdığına göre en az bi 5-10 yıl daha idare eder
Sevgili arkadaşlar.Gelemedim ama resimleri görünce çatladım valla.Elinize,yüreğinize sağlık.Çok güzel bir gezi olmuş.Allah nazardan saklasın,yine kazasız belasız bir geziyi anlınızın akıyla gerçekleştirdiniz.Gönlüm hep sizinleydi.:cat:
arkadaşlar valla sizlerle gurur duyuyyorum cok iyi olmuş aranızda yoktum ama icim gitti neyse bakalım inşallah daha sonraki gezilerde hep yanınızda olacağım bu arada hayati abi bi daha böyle tek filan kacma sürüden ayrılanı kurtlar kapar ona göre
Geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Ellerimize yüreklerimize sağlık.
Katılmayan arkadaşlar ise inanın çok şey kaçırdınız. Katılan tüm arkadaşlara
yoldaki mükemmel uyumları için çok çok teşekkür ediyorum... Nice beraber
güzel gezilere...