[Kütahya - MT]

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar gidelim de hani bazı arkadaşları acar sıkıştırmak lazım
yan çizmek üzere...Dikkat etmek lazım...:p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu gün Eskişehir'deydim...

Canım sıkıldı bi değişiklik olsun diye açtım gazı doğru Eskişehir.Bir iki akraba ve eş dost:p ziyaretinden sonra,Eskişehir MT den sevgili arkadaşlarımızı ziyaret ettim.Sağolsunlar geleceğimi haber alınca çayı hemen demlemişler.Bi güzel gitti ki sormayın.Buradan hepsine çok teşekkür ediyorum.Önümüzdeki günlerde müşterek bir ekşın için haber bekliyorlar...

dsc00165qi9.jpg


dsc00166gx2.jpg


dsc00167me6.jpg


Onların çektiği fotoları da sanırım kendi sitelerinde yayınlayacak Volkan...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
motorla mı gittin abi, arkadaşları bi misafir edelim güzelce bi organize olalım da
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Biz teşekkür ederiz abi. Ayağına sağlık. Her zaman bekleriz... :cat:

26042007001jh4.jpg


26042007002qp6.jpg


Bu arada Kütahya MT üyelerine selamlar... :cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
vay vay vay hayati abi olmuyo böyle ama tek tabanca gazla git sen eskişehire hadi bakalım açtık soruşturmayı hakkında ilk toplantıda yargılamana başlanacak savunmanı iyi hazırla gel:cat: :queen:

bu arada arkadaşlar çavdarhisar resimlerinin kalanlarını alpin gezi yazılarında açtığı topiğe atıyorum ordan takip edersiniz ok.

hafta sonu yağmur olabilir ekipten fire de var sanırım ama karar sizin ben uyarım ama tam tekmil gidelim derim ben geç olsun hep beraber olsun bu hafta sonu kısa bi program olabilir şöyle toplu halde bi carefour falan :bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Teşekkürler Eskişehir-MT...
Bizden de size çok selamlar.
Hadi bakalım bi organize olun da Kütahya'ya doğru bi gaz açın.:cat:
Bekliyoruz...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
güncel.....................
nette kimsecikler yok yarın ki program dursunbey dimi beyler..................
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
62
yarın eskişehir programımız var ama bildiğim kadarıyla buradan bi gurup arkadaş büyükyaylada pikniğe gidiyor..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
beyler napıyoruz yarın yaa hiç bişey olmazsa da yarın sabah 09:00 da buluşma yerinde (okyanus-2 atatürk bulvarı) toplanalım gezeriz yauv enne menne yaparız bişeyler olur ok.:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
yAVVV toplanalım tabiki sabahleyin...
ona göre program yaparız...
Yarın hava çok bulutlu görüküyo
bakalım programı ono göre yaparız...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
pazar günü BALIKESİR/DURSUNBEY gezimiz....

Okyanus önündeki hazırlıklarımız



tavsanlıda verdiğimiz ilk mola.....




yorumsuz


ikinci mola yerimiz olan istasyonda hazırlıklar.



yol biraz virajlıydı ama oldukça keyifliydi.....







hedefe varmıştık amaç taze alabalık yemekti...gördüğünüz havuzdan tutulan taze alabalığı inanılmayacak kadar lezzetli bir hale soktuktan sonra servisimiz yapıldı..... kurtlar gibi aç olan bizim sofrayı süpürmemiz fazla uzun sürmedi :))....






okyanus balıkları baya bi besledi... daha sonrada beslediği balıkları yedik :D




giderken keşfettiğimiz bu köprüde dönerken mola verdik.. köprü yıkılmak üzere ama bulunduğu yer olarak baya güzel.....hatta bizi taşıdığına göre en az bi 5-10 yıl daha idare eder :p


işte MT-KÜTAHYA




 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili arkadaşlar.Gelemedim ama resimleri görünce çatladım valla.Elinize,yüreğinize sağlık.Çok güzel bir gezi olmuş.Allah nazardan saklasın,yine kazasız belasız bir geziyi anlınızın akıyla gerçekleştirdiniz.Gönlüm hep sizinleydi.:cat:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
özgürcüm eline saglık kardeşim çok güzel bi gezi idi gelemeyenler çok şey kaçırdı zek,cim sanada tekrar geçmiş olsun böyle gelsin geçsin
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
arkadaşlar valla sizlerle gurur duyuyyorum cok iyi olmuş aranızda yoktum ama icim gitti neyse bakalım inşallah daha sonraki gezilerde hep yanınızda olacağım bu arada hayati abi bi daha böyle tek filan kacma sürüden ayrılanı kurtlar kapar ona göre
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Ellerimize yüreklerimize sağlık.
Katılmayan arkadaşlar ise inanın çok şey kaçırdınız. Katılan tüm arkadaşlara
yoldaki mükemmel uyumları için çok çok teşekkür ediyorum... Nice beraber
güzel gezilere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst