Afferim ulam bizim [Kütahya MT] ye:flower:10 numaraydı geziii....
10 numaraydık bizz...:wiinkk:
selam hemsolar ya ben sizi daha once niye gormedimr: . bu pazar bizim oradan gecen sizmişsiniz butun personel cam onunde kuyruk olusturduk size bakmak için
en kisa zamanda davet ediyorum hepinizi tavsanli'ya. cevre yolu uzerinde ozdag rest. ta calişiyorum mutlaka gorursunuz 25m tabela var
sizinle tanismaktan mutluluk duyarim :cat:
buarada super bi gezi olmus paylasiminiz için tesekkurler devamini bekliyrz. emeginize saglik