evet işte güzel aizonai gezimizin resimleri
http://img339.imageshack.us/img339/1229/aizonaigezisi009us5.jpg
ibrammlan taşı tam yürütüyoduk basıldık :queen: o taşı bi getirseydik bütün ekibe harley alırdık heralda:mrgreen:
tabi taş üzerinde akademik bir incelemede yapmadan geçmedik :silent:
http://http://img440.imageshack.us/img440/4166/aizonaigezisi048ge7.jpg
[IMG]http://img170.imageshack.us/img170/5739/aizonaigezisi049tp3.jpg
adam ingiliz anahtarı ve penseyle sucuk pişirdi yauv :mrgreen: :queen: helal sana be alp
evet arkadaşlar bu konuya açıklık getirmek istiyorum bu arkadaş polonyalı değil makedonyadan gelmiş olup kendisi metinin dayıoğludur üzerinde oturduğu motorda resimde görüldüğü üzere metinin motür metin çocuğa gurcuklama len motürü diye bağırınca çocuk başladı ağlamaya eğdi kafasını kıyamadım benim motorla bi tur attırdım artık napiim :queen:

:mrgreen:
evet arkadaşlar daha çok resim var şu fuar resimlerinide koyucam ve gezi yazılarındada bi topik açıcam ama saat 04:00 ben bayılıyorum yarın devam ederim kaldığım yerden ayrıca gezi için ve gezideki uyum için herkese çok teşekkür ederim :rendeer:
bu arada yeni katılan arkadaşlar hepiniz aramıza hoşgeldiniz tanışmak ve gezilerde beraber olmak dileğiyle