[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi motor aşkı bu kadar kafa ya vurdu. kışın agırlıgını üstümüzden atalım artık dimi?:cat: daha organizasyonlar devam edecek devamı yarın....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
hayati abi cin can conların değiştiriyoruz ama yine cin can con alıyoz metinle ikimiz regalle takas ettikde ama en azından biz motorlarımızla geziyoz hayati abi ya sen mobiletle görünmüyon artık ve inşallah yarın alıyoruz artık motorları motorum motorum motorum bulduruve yarabbim motorumu
hayırlı olsun nasıl yaptınız bu takas tukas işini ya.Tüccar adamlarsınız vesselam:queen: denk getirmişsinizdir yine birilerini.
Gezi gezi diye tutturan arkadaşlar.Kar yağıyor kar.sabredin azcık daha ya.kaç aylıksınız siz böyle?

Ha bu ara benin ybr ye de bi kıyak yapıverseniz iyi olur.Madem bu kadar çevreniz var:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
arkadaşlar şu anda metinle regalleri aldık artık celik sayfasını kapattık bizde şimdi yellow rock sürücüyüz tüm camiamıza hayırlı olsun allah kazadan beladan saklasın ve hakkaten şu dağ işini atlamayalım inanın cok mükemmel oluyor en yakın zamanda kamp organizasyonu yapalım
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
arkadaşlar şu anda metinle regalleri aldık artık celik sayfasını kapattık bizde şimdi yellow rock sürücüyüz tüm camiamıza hayırlı olsun allah kazadan beladan saklasın ve hakkaten şu dağ işini atlamayalım inanın cok mükemmel oluyor en yakın zamanda kamp organizasyonu yapalım
her ikinize de hayırlı olsun kazasız belasız zevkli sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar metinle sımtıfa salı gecesini motorun tepesinde geçirdi :queen: gece saat 02:30 civarı hala motorlan turluyoladıı :mrgreen: neyse her ikinizide hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin inşallah tekeriniz düz bassın darısı başımıza artık ne diyelim
bu arada beyler motorların arka tekerleri yamuk gibi duruyodu sanki alp in toyotanında kasa eğri gibi biraz bu hafta sonu gezisinde hep beraber düzeltiriz heralde artık hepsini sanki tekerlerin arasına bi kuzu sıkışmış gibi:bounce: anladınız siz onu :mrgreen: :p :queen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emrin olur zekiciğim sürünün birinden hallederiz mustafa abi metin abi motorlarınız hayırlı olsun.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar hepinize sonsuz teşekkürler. Herşey gönlünüzce olsun,
tekeriniz düz bassın, allah muradınızı versin,
ne verisen elinle...oda gelir seninle...:cherry:
Yaavvvv ne diyom ben yaaaaaa.:queen:
Hepinize çok teşekkürler.
Yanlız şu kadarını söyliyeyim motor almayı düşünen arkadaşlara
kesinlikle ve şiddetle tavsiye edeceğim bir motor Regal Raptor. :thumleft: :cat:

Hayati abi bu arada senin moto ya kaç dicez. Hemen ayak üstü bi
onuda aradan çıkarıverem...:) Valla bir arkıdeşimiz mobilet ::koop:: eee şey
motosiklet arıyomuş.onla hemen el sıkıştırıverem sizi...::shake2::
Ciddi olarak söylüyorum arkıdeş ybr fiyatlarını sormakta şu anda,
eğer anlaşabilirseniz fiyat konusunda neden olmasın.::148::
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili Metin;hemen konuya dalayım...Ybr lerin 0 fiyatı anahtar teslim 3.600 ytl yi buluyor.Üstelik ön grenaj için ayrıca para veriyorsun.yani opsiyonel.Benim motora gelince 2.800 olur(pazarlık yapılabilir.Noter satışını hemen yapmak kaydıyla).Benim motoru biliyorsunuz sıfırdan farkı yok üstelik rodajı da iyi yapılmış durumda.yanında kask,topcase,ön siperlik,rüzgardan koruyan boyunluk verilecektir.orjinal yan ayakçık ta taktırdıydım.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hayati abi motoru satmak için ne var ne yok veriyo yanında :queen: abi satınca yenisini almıcan heralde o ne yaa ne var ne yok çıkarıyon elden abii:queen: sıfırını falan karıştırma abi ona bakarsan benim motorun sıfırı 4000 lira ama ikinci el olunca malum 2500 den fazla etmiyo işte bence 2500 veren olursa hemen ver motoru patlat bi regal abi sende yakışır sana :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
mustafa ve metin abim hayırlı olsun abi allah kaza bela vermesin hayati abi bakıyorumda sadece nette varsın abi yaşıyonmu sen bi yüzünü görseydik bak biz güzel bi açılış yaptık abi....
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
arkadaşlar hepinize gönülden teşekkür ederim bu arada pazar günü aizona yapacağız haberiniz olsun toplanma yeri okyanus tekel bayii önü saat 9 da hayati abi sende gelirsen senin motor işini konuşalım

vay kimseden cevap yok neden böyle yapıyonuz anlamadım
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
abi pazar ben saat 16:00 da işten çıkcam arkanızdan gelirim bana her yol uyar
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi her yol ankıra ben uyarım cumartesi felan buluşalım ne alınacak onları bi kararlaştıralım. ne dersiniz??
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yapalım abi ankara antalya bana motor dayandıktan sonra farketmez.
RİDE TO LİVE,LİVE TO RİDE olayı abi
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
arkadaşlar hepinize gönülden teşekkür ederim bu arada pazar günü aizona yapacağız haberiniz olsun toplanma yeri okyanus tekel bayii önü saat 9 da hayati abi sende gelirsen senin motor işini konuşalım

vay kimseden cevap yok neden böyle yapıyonuz anlamadım

hafta sonu 48 saat nöbet taktılar.:pr: maalesef benden hayır yok.:pale: :farao: motor işine gelince;hayırlısıysa olsun.şartta değil pek ben motorumu seviyem...:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
yauv bırak hayati abi blöfü artık elinde iki yediliden başka bişey yok biliyorum :queen: için gidiyo choper lara ama içişleri bakanlığından onay alamıyosun işte :queen: neyse abi hayırlısı olsun tabi önemli olan motoruna severek bineceksin iki teker olsunda gerisi farketmez bize abi ben pazar günü ankaraya pardon:mrgreen: aızonaı ye scooterla gitmeyi düşünüyorum:queen:
yauv bu angara nerden çıktı ankara dedi biri ankara:queen:

bu arada alpcim artık planı mustafa metin ve sen yapın kuzu mu alırsınız danamı kesersiniz size kalmış ben polemiğe girmem yerim :queen: hayati abi sende sat nöbeti birine gel yauv bak guzu çevircez
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emriniz olur loto çıksın söz deve çevirme yapacagım şimdilik tavukla felan idare edelim:mrgreen: bu hafta sonu herkes geliyo demi?
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
auv bırak hayati abi blöfü artık elinde iki yediliden başka bişey yok biliyorum için gidiyo choper lara ama içişleri bakanlığından onay alamıyosun işte neyse abi hayırlısı olsun tabi önemli olan motoruna severek bineceksin iki teker olsunda gerisi farketmez

Valla insan sarrafı gibi adamsın lam Zeki.(adamın adı da zeki kendide olcak o kadar.:mrgreen: )Hemen de yakalamışsın açığımı:p Nöbet satma işi ise olmuyor.Başka nedenlerim de var üstelik bi ara görüştüğümüzde anlatırım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst