Arkadaşlar hepinize sonsuz teşekkürler. Herşey gönlünüzce olsun,
tekeriniz düz bassın, allah muradınızı versin,
ne verisen elinle...oda gelir seninle...:cherry:
Yaavvvv ne diyom ben yaaaaaa.:queen:
Hepinize çok teşekkürler.
Yanlız şu kadarını söyliyeyim motor almayı düşünen arkadaşlara
kesinlikle ve şiddetle tavsiye edeceğim bir motor Regal Raptor. :thumleft: :cat:
Hayati abi bu arada senin moto ya kaç dicez. Hemen ayak üstü bi
onuda aradan çıkarıverem...

Valla bir arkıdeşimiz mobilet ::koop:: eee şey
motosiklet arıyomuş.onla hemen el sıkıştırıverem sizi...::shake2::
Ciddi olarak söylüyorum arkıdeş ybr fiyatlarını sormakta şu anda,
eğer anlaşabilirseniz fiyat konusunda neden olmasın.::148::