hadi hayırlı olsun bakalım yeni kaskın. resimleri göremiyroum :8 şirketteki pcde yavaş açtığı için hepsini kapadımkütahya mt toplanalım toplanalım diyuorsunuz ama her akşam saatlerce geziyorum 1 kişiye rastlamıyorum. arkadaşlar tatlı su motorcusu olmayın çıkarın motorları garajlardan hadi bakalım. yarın akşam herkesi bekliyuorum saat 08:30 çay bahcesi