ömer sana hayırlı yolculuklar kardeşim de biz varken sen km şampiyonluğunda sen ikinci sırayı alırsın yapacak bi şey yok o konuda şampiyon olacaksan bize takılman lazım günde en az 960 km yapman lazım gerçi motor insanın bi yerlerine gidiyomuş gibi oluyo ama olsun onunda zevki başkaKütahya MT nin KM şampiyonu bu gece gidiyor... Artık Kmlerime İzmir MT olarak devam edicem... Sizleri Özlicem abiler kendinize iyi bakın.. aaa bu arada tren 5.20de geçirmek isteyen olursa diye dedim=)))))
abi sende sağol bi türlü kısmet olmadı birlikte yolculuk yapmak uzun soluklu gezilere gelemiyorum dedin ama yinede gönüller beraber olsada sen kar yağmadan kısa da olsa bi gezi düzenlesende bi kaynaşsak abii kütahya mt nin abisi olarak devreye gir artık abi organizeni bekliyoruz@ emu çok güzel bir gezi olmuş elinizeşyüreğinize sağlık.
ne diyorum ki logoyu gönderelim baskı yapan birilerine siyah t-shirt e bassınlar daha profesyonel ve güzel olur kış geldi uzun kollu siyah switshitrtlerde deli gibi durur ne derisniz?