[Kütahya - MT]

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
240 le gidiyorsun abi :queen: sen de serinlemiyorsan kimse serinlemiyordur motor üstünde :D
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
o zaman sıcak daha da yakıyo.Hele 240 dan sonrası 280'e doğru...
kavrulursun. motordan indiğim zaman 2-3 litre su içiyom...
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
alla alla? rüzgarmı çarpıyor? 120'yle giderken serinliyorum da ben benimkinde :) çözemedim bi türlü..
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Hepimizin toplanabileceği,bol katılımlı yani eğlenceli:queen: bir İftar artıkın farzdır... Kesinlikle en yakın zamanda bu olmalı...:cat: Hep birlikte bir araya gelmeleyeli baya zaman oldu...:pr::pr::pr:

Gidip şöyle sucuklu mucuklu,mangal keyfi yapalım::dpac:: Havalar biraz soğumaya hatta geceleri korumasız çıkılmaz oldu::xicon_ev Ben kendim haftaya Ankara yolcusu,uzun bir yolculuk olucak,ve geri geldiğimde de evimiz Balıkesire taşınıcak:salut::salut: Ama bu iftar yemeği olucaksa ben Ankara planımı da , evin taşınmasıyla gitme planımı erteleyebilirim.. Bunu için bişiler yapalım... Haftaiçi uygun olur mu herkes:silent: Haftaiçi olmazsa haftasonu herkes gelirmi:silent: Bu konun üstüne gitme vakti geldi de geçiyo (e ramazanda geçiyo)... Tabiri caizse bi BOMBA PATLATALIM ARTIK::xs26:: :queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen:
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
abi geyik yapalım diye konu atıyoruz ortaya; attığım gibi kalıyo ortada :mrgreen:
@
cumartesi akşam biyerde toplansak;
sanırım bu pazar eskişehirin iftar yemeği var;
ve bizim kendi iftarımız da var.. bi konuşuruz bunları..

olu mu ki? ramazan geçiyo hakkaten :)
@
sertaç abi kim seni uykusuz bıraktı özel mesaj at bi selam vereyim ona :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Volkan sizleri benden önce davet etmiş, pazar iftarı orta nokta Posta Bahçede yapalım,
haydi bakalım, evet geliyorum seçeneği işaretlensin :rendeer: Süper bir iftar olacak :p :cherry:
 
Son düzenleme:

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
cumartesi toplanmak şart oldu :) basına da konu olmak var işin ucunda :queen:

toplanıyormuyuz c.tesi?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Burada belki olabilir ama Eskişehir'e gitme durumum yok.
Gidecek arkadaşlara da iyi eylenceler.

Nerdesiniz lemm... kayboldu millet yine. aloooooo.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar merhaba.kütahya\tavşanlıya yerleştim artık.burda yaşayan arkadaşlar var mı? bu taraflara yolu düşen herkesi beklerim.bir tane motosiklet.net logolu bir chooper gördüm ama çok ufak biri kullanıyordu.bende durdurmadım.babasının yada abisinin makinesini kullanıyor diye.önünde rüzgarlık mevcuttu.markasına yada plakasına bakmakta nedense aklıma gelmedi
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
arkadaşlar merhaba.kütahya\tavşanlıya yerleştim artık.burda yaşayan arkadaşlar var mı? bu taraflara yolu düşen herkesi beklerim.bir tane motosiklet.net logolu bir chooper gördüm ama çok ufak biri kullanıyordu.bende durdurmadım.babasının yada abisinin makinesini kullanıyor diye.önünde rüzgarlık mevcuttu.markasına yada plakasına bakmakta nedense aklıma gelmedi
tavşanlı'dayım...
burada bir grup var çoğunu tanıyorum ama henüz aralarına ben de katılmadım.
motoru ybr yapınca artık katılırım gibi geliyor.
bir çayımızı içmeye beklerim.
alternatif radyoya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst