kırmızı ise yusufun sattığı motordur.
tavşanlı'dayım...arkadaşlar merhaba.kütahya\tavşanlıya yerleştim artık.burda yaşayan arkadaşlar var mı? bu taraflara yolu düşen herkesi beklerim.bir tane motosiklet.net logolu bir chooper gördüm ama çok ufak biri kullanıyordu.bende durdurmadım.babasının yada abisinin makinesini kullanıyor diye.önünde rüzgarlık mevcuttu.markasına yada plakasına bakmakta nedense aklıma gelmedi