[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
vay anasını yaa adamlar gezmiş abii biz de motorla fırına pide almaya falan gidiyoz işte anca:pr: ali abi sana regali versek demekki söyle bi yunanistan ordan italya falan yapar gelirsin heralde bi hafta sonunda:queen:
cumartesi akşamı çay ocağı saat kaç ? özgürcüm bu arada tişörtleri yaptırırken bizide hesaba katıyon demi.

olum ismail vaktin varken daha vazgeeeeeeeeeç:pr:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Eğer bizi hesaplamıyorsan Özgür Efendi herkes arkandan konuşur.
Şimdi gözlerini iyice aç ::sas::ve beni dinle Özgür Efendi;
Nasıl bilirdiniz diye sorarlar, herkesde ona göre cevap verir.::exclaim:
Anaaaaamm nasıl tehdit dolu bomba gibim sözler sarfettim.::exclaim:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi sümele felan sadece bayram için uzun bi yol olmaz mı bu arada motorum satıldı.inşallah yeni motoru aldıktan sonra.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Kütahya MT nin KM şampiyonu bu gece gidiyor... Artık Kmlerime İzmir MT olarak devam edicem... Sizleri Özlicem abiler kendinize iyi bakın.. aaa bu arada tren 5.20de geçirmek isteyen olursa diye dedim=)))))
 
Son düzenleme:

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36
ömere hayırlı yolculuk

Kütahya MT nin KM şampiyonu bu gece gidiyor... Artık Kmlerime İzmir MT olarak devam edicem... Sizleri Özlicem abiler kendinize iyi bakın.. aaa bu arada tren 5.20de geçirmek isteyen olursa diye dedim=)))))
ömer sana hayırlı yolculuklar kardeşim de biz varken sen km şampiyonluğunda sen ikinci sırayı alırsın yapacak bi şey yok o konuda şampiyon olacaksan bize takılman lazım günde en az 960 km yapman lazım gerçi motor insanın bi yerlerine gidiyomuş gibi oluyo ama olsun onunda zevki başka

@ emu çok güzel bir gezi olmuş elinizeşyüreğinize sağlık.
abi sende sağol bi türlü kısmet olmadı birlikte yolculuk yapmak uzun soluklu gezilere gelemiyorum dedin ama yinede gönüller beraber olsada sen kar yağmadan kısa da olsa bi gezi düzenlesende bi kaynaşsak abii kütahya mt nin abisi olarak devreye gir artık abi organizeni bekliyoruz
saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
evet arkadaşlar bayramda şööle güzel bi yol yapsak..2 günlük toplamda 1000km falan gerçi 1000 bana biraz kısa gelecek ama gönüller 1 olsun...

metincim ve zekicim t-shirtler hazır değil test aşamasını başarıylagerçekleştridim ömere ve sevgilime 1er tane yaptım daha kendime yapmadım. baskı için malzeme gelecek onu bekliyorum. ayrıca hrkes t-shirt ünü kendi alsın paramyok :p


he bu arada avatarımdaki resmide kütahya Mt nin resmi logosu haline getiriyorum bilginiz ola. :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Bize de bi gönder bakembi şu resmi logoyu. Adresimi biliyorsun.
Bilmiyorsan tekrar hatırlatayım.
Hortlaklar Mh. Gelme Korkarsın Sk. No: Kapının Üstünde Transilvania.
Yada mail adresime gönder en iyisi...
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
ben varım... bayramı boş geçmemek gerek=))

@emu ; abi benim şampiyonluğum şehir içi=))
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
ne diyorum ki logoyu gönderelim baskı yapan birilerine siyah t-shirt e bassınlar daha profesyonel ve güzel olur kış geldi uzun kollu siyah switshitrtlerde deli gibi durur ne derisniz?
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
emu abi gezileriniz gerçekten takdir edilicek düzeyde.Tanışmak gerçekten iyi bir fikir.Uzun zamandır pek bi km yapamadık yatıyor makineler.haydi MT-kütahya toparlansın yeniden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst